@ pooh: wat een droppie! Echt hele leuke foto's! @Aylin: ja het gaat hier wel goed, weinig klachten nog. Soms voel ik een lichte misselijkheid opkomen... @ vlinder: je kan hier ook bij een nieuwe reactie/ bericht een bijlage toevoegen! Hoef je ook niet met een ander programma te doen! Heel handig vind ik! @ nikita: haha, moeder de gans! Ik vind het knap hoor, dat je zo je ritme gevonden hebt! @ femmigje: een nacht doorslapen doet een mens goed! Heb je soms echt nodig he!
Femmigje, je hebt pb En hoop dat Danio's tandje snel door is. Vlinder, als jij bevalt moet ik nog gewoon werken en heb ik dus niet alle dagen tijd om op zp te komen, vandaar dat ik me niet had aangemeld als buddy. Ben ook benieuwd naar spam van de kamer van Keira. Hier ook nog een uitje in de planning naar een bungalowpark, met vrienden. Leuk! Aylin, het schiet bij jou ook al op, al over de helft. Nikita, fijn dat je je zo goed voelt. Pooh, mooie foto's van Bob! En leuk truitje heeft ie aan, die hebben we hier ook nog. Marsab, fijn dat het nog zo goed gaat!
Hoi hoi, Tinetje: ik heb je weer een pb teruggestuurd. Pooh: geweldige foto's, heerlijk. Aylin: fijn om weer van je te horen. Vlinder: wil wel je buddy zijn, moet je me maar ff pb'en. Marsab: al een afspraak gemaakt met de vk? Nikita: mooi dat het goed gaat. Hier ook alles prima. Alleen Danio weer wakker vannacht, denk weer door z'n tandjes. En toen werd Ramiro ook wakker. Lekker zeg maar. Vandaag komt een vriendin langs. Liefs,
Pooh wat een mooi mannetje . Wat lief ook die foto van jou en je twee mooie mannen. Leuke geboortebedanktjes! Femmigje fijn heh die tandjes . Hier komt er een kiesje door bij Mats, dus die was ook erg verdrietig vannacht. Arm menneke.... Goed bezig Nikita!! Verlate nesteldrang Marloes bedankt dat je me op de lijst gezet hebt.
Zuurtje: Beterschap! Andere meiden: Ik hou jullie allen nauwlettend in de gaten maar ben te lui om wat te typen...
hoi hoi dames hier ben ik even snel om even een berichtje te typen voor de ladys teruglezen pff daar begin ik een ander keertje aan (sorry) vrijdag ochtend ben ikom 8 uur opgenomen in het ziekenhuis ik heb een uurtje aan de ctg gelegen om te kijken of alles goed was met ons kleine meisje om half 10 hebben ze gekeken en nog steeds maar 3 cm ontsluiting dussss vliezen breken om half 11 kreeg ik hele lichte weeen en is de ruggeprik gezet en een infuus om de weeen op te wekken ik had een hele lage bloeddruk dus zakte af en toe en beetje weg dus infuus iets lager gezet om kwart voor 2 had ik 5 cm ontsluiting dus infuus iets omhoog met de weeen opwekkers pff ineens kwamen ze om de 1 a 2 minuten ik dacht dit gaat niet goed dit gaat te snel verloskundige kwam binnen infuus omlaag e even voor de zekerheid kijken of er meer ontsluiting was wat bleek in een half uur 4 cm erbij ik had al 9 bijna 10 cm woooow om half 3 was ons fleutje geboren helemaal wit van het huidsmeer maar heerlijk gezond! ze woog 2930 gram en is 50,5 cm lang wat een heerlijk gevoel weer zon klein mensje maar ohw wat is romy ineens groot helaas heb ik veel last van mijn rug en heb veel moeite met de verzorging bij romy duurde dat 6 weken ik hoop nu snel beter te zijn en dan echt te kunnen genieten en lekker te gaan wandelen buiten! dames dit was het even snel hoop jullie gauw weer te spreken ik ga weer gauw liggen want zitten is helamaal niks tot gauw en aan iedereen de groetjes en succes en toy toy!
View attachment 1408 Joepie! Ik heb foto's erop gekregen!!! Die kabouter en roodkapje heeft mijn oma gemaakt. Die is inmiddels al 8 jaar dood, maar ben blij dat ik ze aan m'n dochter kan geven. Ze heeft gisteren voor het eerst in d'r nieuwe kamer geslapen, maar ik heb haar niet gehoord. Ze vond het wel ok , denk ik. Ik zal zo nog even een buikfoto maken van 2 weken terug.
View attachment 1410 Ik had m'n badpak voor het weekendje even gepast. Lammetje, ik hoop dat je gauw opknapt. En voor zuurtje, dat je mannetje maar snel opknapt. Pooh, geweldige foto's weer meis! Ik ga even lekker in bad. Manlief is gefrusteerd over fotokabel, dus ik ga effe relaxen...
Hey meisjes, Allemaal leuke spam gezien! En herkende Bob's hema pyama , Ben draagt hem nog steeds (is maat 62/68 maar valt idioot groot haha, want Ben is toch echt al ruim 80 cm). Verder ff een updeetje (sorry hoor dat ik zo ego schrijf maar weinig energie en nog veel last van mijn rug enzo). Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een ctg. Ik voelde gister en vandaag de kleine namelijk opeens veel minder. Ging echt van extreem veel beweging naar vrij weinig. De vk zei vorige week nog dat ik moest bellen als ik minder leven voelde (ivm zuurstof enzo) dus twijfelde een beetje. Maar na overleg met Sab op msn toch maar ff gebeld. De vk zou me terug bellen of ik naar het zh moest, ik ondertussen schoonmama gebeld ivm Ben en lief op zijn werk zodat hij op de hoogte was. Na 1 uur bijna nog niks van VK gehoord, ik weer bellen. Was ze vergeten me terug te bellen , maar kon om 16 uur terecht. Dus met schoonmama en Ben in de auto (ik heb geen rijbewijs ivm slechte ogen) en naar het zh. Nou was natuurlijk druk, dus moesten wachten. Gelukkig was Ben moe en zat dus heel lief op schoot (wilde hem niet laten kruipen daar overal laggen stofvlokken ja lekker zo'n ziekenhuis). Om kwart voor 5 zaten we nog steeds dus maar ff gevraagd hoe lang het nog ging duren. Was het niet doorgeven dat ik er was , had nog mijn kaart afgegeven daar aan het loket enzo, echt mijn dag dus haha. Nou super aardige verpleegkundige en ik kon 5 minuten later gaan liggen en ctg d'r op. Nou ja om een lang verhaal ietsje korter te maken alles was helemaal goed. Bloeddruk 120/80, temp 36,8 en super hartslagje van kleine en leuke harde buiken haha. En nog een echo gehad ook. Ze konden me ook niet echt vertellen hoe het nou kwam dat ik zoveel minder voelde, maar ja alles met kindje was top en daar gaat het om natuurlijk. Nu as maandag weer vk.
Ik ben blij dat ik even een computer heb opgezocht hier in Rhodos want ik vind het te gek om te lezen dat Bob en Fleur geboren zijn, van harte gefeliciteerd!!!Zondag gaan we naar huis en zal ik even bij gaan lezen Met ons gaat het prima hier, heb helemaal geen last van mijn dikke buik of dikke enkels. De baby in de buik is vrij rustig, dat was Roos ook altijd. Roos vind het heerlijk om een paar keer per dag te zwemmen en ze blijft redelijk lief op 2 bedjes onder een parasol zitten spelen. Ik vind het alles meevallen. We hebben de afgelopen dagen erg lekker weer gehad van een graad of 28 maar vandaag is het weer een stuk warmer. tot snel allemaal!
´s Morgens, Vlinder: mooie foto's van het kamertje, erg gezellig. En lekker buikie heb je hoor. Ladi: fijn om te horen dat het toch allemaal goed is. Dat blijft toch spannend en je kunt beter een keer te vaak langs dan dat je te laat bent. En in het zkh duurt het altijd lang. Heb helaas ervaring. Lammetje: rustig aan meid. Petra: geniet nog ff van de vakantie. Heerlijk meid. Leuk om ook op vakantie iets van je te horen en mooi dat alles meevalt. Ik vraag me af of ik m'n bevalling hier ook gemeld heb. Volgens mij niet. In het kort dan ff. (als ik dat in het kort kan doen) Om 23.30 uur voel ik wat, maar denk dat dat voorweeen zijn, die heb ik al veel vaker gehad. Maar vanaf ongeveer 2.00 uur ga ik toch ff timen. Ja, ze komen toch echt om de 4 a 5 minuten. Ik ga me ff douchen en probeer het zolang mogelijk uit te stellen om de vk te bellen. Kan zij ook nog ff goed slapen dacht ik. Om 4 uur wil ik toch graag dat mannetje lief ff belt. Om 4.30 uur is ze er en heb al 4 cm ontsluiting. Wauw wat snel. Met Danio duurde dat onwijs lang. Maar ik heb nog helemaal niet geslapen natuurlijk en word toch wel een beetje moe. Om ongeveer 6 uur wordt Danio opgehaald, want ik ben toch teveel met hem bezig en dat is niet oke voor de vordering van de ontsluiting. Daarna werden gelijk de vliezen gebroken en de weeen kwamen meteen heftig en aan een stuk door. Ik weer ff douchen, is toch wel lekker. Na 1.5 uur begin ik helemaal te shaken en vk checkt weer even. Nog steeds 4 cm. Op dat moment ga ikzelf erg achteruit. M'n pols was rond de 40 en ik was helemaal in mezelf. Vk vertrouwt het niet en stuurt me door naar het zkh. Met loeiende sirenes daar naartoe en daar aangekomen heb ik ineens 8 cm. Nog geen uur later was Ramiro er al. Toch nog snel gegaan. Er wordt gedacht dat Ramiro nog een bepaalde draai moest maken en dat is gebeurd in de ambu. Ik heb in de ambu ook continue weeen gehad. Zonder een pauze er tussen. Ook had Ramiro een behoorlijke knoop in de navelstreng. Zijn hartslag ging ook behoorlijk achteruit in het zkh en daarom moest er gauw een knip gezet worden en onze mooie jongen eruit gehaald worden. Best heftig allemaal dus. Maar zie er niet heel negatief op terug gelukkig. Volgens mij is het verhaal toch weer langer geworden dan ik wilde, sorry.
@pooh wat een mooie lieve foto's, zo te zien vind Sam zijn broertje ook erg lief! heb je een leuke kraamhulp? @Rebbel, sterkte met de misselijkheid, vond ik het ergste van de hele zwangerschap.En spannend he, die 1e verjaardag van je kleintje! alvast een fijne dag! @tinetje, sterkte met je vermoeidheid, hopelijk heb je snel weer wat meer energie @femmigje, hoe was je nacht vannacht? hopelijk is danio zijn tandje snel door! Daimy heeft nu 8 tanden en 2 kiezen maar er lijkt voorlopig niets nieuws bij te komen... was het gezellig met je vriendin gister? @Vlinder, veel plezier in centerparcs!Ben zelf ook in de eemhof geweest, erg leuk! En wat is Keira's kamertje mooi geworden! heel leuk ook die poppen die je oma gemaakt heeft, wat fijn dat je ze door kunt geven aan je dochter. En mooie buik hoor, wees er maar trots op! @Aylin fijn om weer van je te horen, vervelend he die bekkenpijn? hier hielp slapen met een voedingskussen erg goed, daarna waren mijn klachten zo goed als over. @nicky, je verhaal klinkt erg herkenbaar. Nu ik alleen ben met mijn 2 meisjes heb ik nog nooit zo'n goed ritme gehad, het hele huishouden op orde en gewoon tijd over om te forummen heerlijk he als je alles zo lekker onder controle hebt? Hoe gaat het met de bv? @MARSAB IK ZIE HET NU PAS! WAAAH GEFELICITEERD!! het is je zo gegund! hoe voel je je? @booky jij ook sterkte met de kiesjespijn van Mats....hoe was je pretecho? vertel!!!lag hij /zij er mooi voor? @zuurtje, beterschap voor je zieke mannetje! @lammetje, zo te horen een goede bevalling gehad, vervelend dat je door je rug niet veel kunt doen. Doe maar lekker rustig aan en geniet even van de kraamhulp, er komt nog tijd genoeg om alles weer zelf te doen is je man ook nog even thuis/vrij? @ladi toch wel fijn dat je weer even gerust bent gesteld nu he hoe is het vandaag met het kindje? nog steeds rustig? of ben je aan het bevallen? @petra, ik ben Jaloersssssssssss klinkt heerlijk zeg, zwemmen, bedjes parasol 28 graden geniet er nog even van de laatste daagjes! @femmigje, jeetje toch wel een heftig bevallingsverhaal!wist helemaal niet dat je met de ambu naar het zk was gebracht, en wat schrikken van die knoop in de navelstreng en zijn hartslagje die achteruit ging. Gelukkig is alles goedgekomen zeg! @all hier gaat alles lekker! Jenna's krijsaanvallen worden steeds minder en ze slaapt nu ook gewoon lekker tussen de voedingen door. heerlijk zeg, hou opeens tijd over! Gisteren weer voor het laatst bij de ostheopaat geweest, ze kan verder niet veel doen voor ons meisje dus hopelijk gaat het vanaf hier steeds beter! Verder is ze weer gewogen en woog ze maandag al 4530 gram! Groeit goed dus! Zie haar ook echt met de dag veranderen, vind het zo leuk het pasgeborene gaat er gewoon al een beetje vanaf, het gaat zo hard! Verder heerlijk aan het genieten met de 2 meiden nog steeds, Daimy is nog steeds erg lief en makkelijk en slaapt nog 2 keer per dag dus dan heb ik alle tijd voor Jenna. Het is goed te doen zo vanmiddag naar het cb met Jenna, weer even wegen en ook meten, ben benieuwd hoe lang ze is, want shirtjes maat 56 zijn opeens allemaal te kort hieronder volgt uiteraard nog wat sabje spam