dan zou je eens langs m'n tante moeten.. die is ook Pooh gek (zij teigetje) en het is begonnen met alleen de wc in pooh style maar nu begint het hele huis pooh te worden
oh nee, het hele huis in pooh stijl zou ik echt gillend gek van worden... Ik vind het leuk om een paar dingen van te hebben, maar mijn hele huis? Nee...
Nee hoor, hihi. Een collega van mn man zei laatst : volgens mij is jullie dochter eerder volwassen dan haar ouders. Waarop wij dat uiteraard beaamden. Enne... Woezel en Pip zijn ook gaaf! Mickey Mouse heb ik nix mee, maar ja, t hoeft ook niet allemaal he?
hihihihi... Toen ik 21 werd kreeg ik een kaart van een vriendin met de waarschuwing dat als ik ooit volwassen zou worden dat ze me dan nooit meer wilde zien. We zijn nog steeds de beste vriendinnen
hahaa... Geweldig! hihi.. en het dan ook nog gewoon beaamen he?! Zit me te vervelen hier.. terwijl ik eigenlijk genoeg te doen heb.. maar nergens zin in heb.. Denk dat ik vandaag maar een echt lui dagje ga hebben.. Vink wel een goed idee
mmm ik ken het probleem remmar. moet nog twee pagina's vertalen vandaag maar heb echt problemen met het concentreren..
ik heb net lekker pasta gegeten... Jummie... Ik heb verder ook een extreem luie dag vandaag. Straks even boodschappen doen...
Hey meiden, Hier ben ik ook even. Alles goed hier. Ziet er naar uit dat ons actievoeren heeft geholpen. De supermarkten in duitsland gaan meer betalen voor melk. Het heeft ons wel duizenden euro´s gekost, maar dat krijgen we er vast gauw weer uit. Vandaag leveren we weer melk af. Ik was gisteren nog in berlijn voor de actie. Mooi hoor, binnenstad vol boeren en trekkers . Verder ben ik vandaag 13 weken! Joehoe en voel me prima. Ik groei momenteel niet echt. Heb nog steeds mn spijkerbroek aan met bovenste knoopje los. Morgen gaan we naar NL, zodat we zondag vaderdag kunnen vieren bij mn ouders. Jammer dat Steenbokje geen internet heeft. Voor Mieke wordt het erg spannend. Dat met die rommelende darmen had ik ook . je temp ziet er ook goed uit. Nog ff afwachten..... [-o< Rebbel wens ik veel sterkte. ik hoop dat ze het nog een aantal weken kunnen rekken. Persoonlijk zou ik het ziekenhuis niet meer uitdurven. Tipp: zorg goed voor jezelf meid!
Gaat t goed met het eten nu?! Fijn om te horen dat je iig weer lekker kunt eten! Heerlijk joh, zo'n luier dag! Tenminst.. vind ik wel.. 1x in de zoveel dagen moet ik dat echt even hebben.. Even alles naast me neerleggen, beetje in huis rommelen en lekker bankhangen enzo.. Jij liever dan ik! hihi.. Moet je die pagina's vertalen voor opleiding / cursus ofzo?! Succes er iig mee!
@ Jannegie: wat fijn dat jullie actievoeren geholpen heeft! Tis niet nix.. Jemig, duizenden euro's! Pff.. hoop dat jullie het idd er weer gauw uit hebben! Kan me voorstellen dat t een mooi gezicht was, midden in Berlijn! hihi..
jannegie gefeliciteerd met je 13 weken mijlpaal!!!! sorry hoor meisjes maar heb net te horen gekregen dat een vriend van mijn ouders gisteravond is overleden. hartstilstand. 55 jaar dus had mijn papa kunnen zijn, dus kom vandaag even niet kletsen! gr kim
Jemig Kim! Jij en je ouders heel veel sterkte! Geen leeftijd he, om te overlijden... Dikke knuffel voor jou! Oeps, jannegie! vergeten! Gefeliciteerd met je mijlpaal!
Esmee, Ik woon al in Spanje ik ben nu alleen 2 weekjes in NL op vakantie ik vlieg 19 mei weer terug. Je hebt inderdaad erg nette cyclus voor de eerste keer. Mieke, hij gaat vandaag naar het kantoor waar voor die twee andere app. En hopelijk kan hij het dan snel bezichtigen. Ons maakt de kleinte niet zoveel uit, zolang alles er op en er aan zit. En het dicht bij zijn werk is en ook makkelijker is voor mij om werk te kunnen krijgen. Wij zoeken sowieso maar een app. voor tijdelijk. Wij willen hierna graag naar een normaal huisje verhuizen. Maar daar moeten we eerst allebei werk voor hebben. Alexia, weet je wat het is mijn vriend werkt elke avond van 5 tot een uur of 1 of 2. Veel zien we elkaar dus niet, want hij slaapt uit ( ik dan automatisch mee ) Maar ik wil wel werk voor overdag vinden, dan zien we elkaar al helemaal weinig. Dus we gaan niet echt op elkaars lip zitten ofzo. Wic, ik vind Ieyoor, ook de leukste en Teigetje vet cool haha.. Pooh zelf vind ik niet zo leuk. Jannegie, wat fijn dat het actie voeren geholpen heeft! En gefeliciteerd met je mijlpaal! Kim, jeetje wat k*t zeg heel veel sterkte voor jou en je ouders! Veels te jong zeg Wooow ik heb even terug gelezen wat er met Rebbel aan de hand is. Wat ontzettend k*t dit zeg. Ze zei wel met 32 weken mocht ze in het ziekenhuis bevallen. Dus dat is al een hele opluchting mocht het toch door zetten.