Kijk dit soort dingen sla ik gelijk op onder mijn favorietenmapje -> kinderen Hahahaha handig voor later.
Ja heel leuk maar waarom moeten ze mn adres? Als ze aanbiedingen via de mail willen doen? Ik blader wel in oei ik groei
Vandaag weinig. Paar kleine rommelende steekjes gevoeld, maar naar mijn idee te laag bij mijn lies, dus meer soort ongi krampjes idee. Verder vanmorgen in de auto erg duf. En ga nu lekker een waterijsje nemen. Slurp, beter dan de magnums.
Hmmm kan nog alle kanten op met je dus... water ijsjes zijn lekker! Die fruitjoy's van nestle zijn goed! maar stiekem vind ik Ben&Jerry's ook errug lekker...
Ik kan hier beter helemaal geen Magnums in de vriezer leggen Hoewel.. meestal is het bij mij zo, als ik ergens echt heeeeel erg veel zin in heb, ik het beter ook kan gaan eten. Anders blijf ik er nog rustig een week er zin in hebben. met als resultaat dat ik dus vanalles heb gegeten ondertussen, behalve dat ene.. haha..
Hahaha je lijkt mn man wel! @Rox: goooooooooeeeeeeeeeeeeed! Ik wil er wel een x 1 proberen, ben benieuwd hoe hij smaakt. Vind magnums altijd veel te groot.
Hmmm... ben benieuwd. Hij klinkt wel lekker Ik zit aan een zelfgemaakte smoothie (yoghurt/aardbeien/nectarine) en ga zo een kom zelfgebrouwen soep nemen. Manlief heeft koopavond, geen zin om helemaal te koken voor mn uppie. Soep ruikt lekker!
JEEEEEEJ... Eindelijk! Mijn vaatwasser heeft net voor het eerst gedraaid! Nou ja, alleen het spoelprogramma even als test, maar hij doet het. Hij ontplofte niet, niks lekt! Ik ben helemaal blij! Oh en wic, de temptation is kleiner dan de gewone magnum en best lekker (ik vind hem niet heel bijzonder).