Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

Jun 20, 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een geklets vandaag hier, Mieke was je een beetje melig?

Jannegie ik zal voor je duimen!

Mayo gefeliciteerd!

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oh, lekker verse pizza!

Nou dan hebben wij het maar saai vanavond. Aardappels en bietjes (pot :oops: ). Maar daarbij een visje in de oven. Doe ik lekker in bakpapier en met een teentje knoflook, schijfje citroen en takje tijm, mjum!

Ik ga inderdaad morgenochtend testen!

3. Judy01

Judy01 Lid

Aug 16, 2007
    79
    0
    0
    Kom net thuis van m'n werk. Receptie gehad van collega die 12,5 jaar bij de zaak zat. Me helemaal vol gegeten met lekkere hapjes, dus ook niet hoeven koken.

Vandaag wat bruinverlies gehad, dus baal een beetje. Is geen goed teken en morgen zullen ze :evil: :evil: wel weer komen.....

Mayo: GEFELICITEERD!

Ik heb je HCG-tjes proberen te vangen hopen dat ze helpen, net als bij de rest!

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo

het zou wel waar kunnen zijn ik heb namelijk 4 jaar aan de pil gezeten en ben nu vier maand gestopt en ben nu 8 dagen overtijd dus ik hoop eigenlijk wel dat het waar is

liefs annelies

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hahaha ik ben hier vandaag voor het eerst en het gaat nu allemaal al fout hihi

liefs

6. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    nog niet getest?

gr mayo

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee rebbel! Leuk dat je er weer bent!

@Sjarlottuh: mieke melig?Nee joh, hoe kom je daar nou bij? :D
    @annelies keizer: Welkom!

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Steffie: gewoon niet meer aan de pil gaan en kijken wat de natuur doet. zo ja dan prima, zo niet dan heeft het ook zo moeten zijn. en trek je niets aan van andere! als wij dat zouden doen zouden wij het nooit goed doen! denk aan je zelf en wat jij en je man willen. niemand anders is binnen die keuze belangrijk!

Mieke: link doet het niet bij mij.

Annelies: geef even de laatste pil dag als je op de lijst wilt.

hier verder alles ged. vanmiddag weer duitse cursus gehad en morgen ga ik een dagje naar de buers. mijn baas begreep niet helemaal waarom ik ging: ja hallo ik ben niet een bimbo die alleen gaat om op te bouwen en af te breken! ik wil zelf ook nog iets mee krijgen ervan! ik ga dus morgen middag en avond en vrijdag middag om daarna meteen af te bouwen.

even iets anders: een oud klasgenootje had mij gevonden via hyves maar in die tijd werd ik veel gepest en zo. ik kan mij niet meer herrineren dat dit door hem was maar hij heeft nu dus spijt betuigd. echt heel lief en moet zeggen dat het mij echt goed doet.

verder veel geklust de laatste dagen. wij doen het elke dag hoor dus...als je zin hebt gewoon doen. die onzin van om de dag en zo geloof ik niet in. en mijn ei komt er duidelijk aan als die niet al is geweest. beetje gokken deze maand. ik geloof toch echt niet dat ik zwanger raak deze maand. vertrouwen een beetje verloren.

Jannegie: ik duim meid!

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    wij hebben 5 rondes elke dag geklust.
    nu deze laatste ronde om de dag en het is raak. Maar of dit door het om de dag klussen komt weet ik niet.
    zit natuurlijk wel wat in dat het zaad dan beter is.

gr mayo

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zie je wel Mayo, hier is en blijft het het gezelligst.
    En tuurlijk ga je naar de juli mama's, maar hier ook blijven hoor ;)

Steenbokje, ik ben vroeger ook wel gepest op school.
    Zowel basisschool als ook nog wel een beetje op de mavo.
    Heb ook geen leuke herinneringen aan de mavo tijd.
    Als daar ooit een reuni gehouden wordt, ga ik daar niet naar toe.
    En die link, was dat van de smileys? stuur ik je nog een pb voor.

Welkom annelies, gezellig!

Jannegie, meldt je je morgenochtend wel even na de test :D

Ben net terug van yoga, dus ben weer lekker ontspannen.

Mopje kijkt voetbal, dus ik duik zo maar even de bladen in.
    Eerst thee :p

11. mamastarlight

mayo: ik heb zelf zo iets dat als het zaad het haald als je het om de dag doet, het goede zaad het ook echt wel haalt als je het elke dag doet. ik moet zeggen dat wij het momenteel dus niet doen voor de moet maar voor de plezier.

Mieke: thanks voor de link. ik zal iets meer uitleggen. ik ben slecht horend en heb twee gehoortoestellen. bovendien is mijn vader engels en zit geheel in een parketje ben ik...geintje maar dit geeft een beeld. vanaf de basis school wordt ik hier al eme gepest. in eerste instantie zal ik te deftig zijn en de meeste keren en veel later was het excuus dat ik anders was. niet zo gek he als je heel veel dingen niet verstaat. daar werd kort gezegd misbruik van gemaakt. ik ga geen heel dramatisch verhaal ophangen want die tijden zijn geweest maar er is dus veel gebeurt, heel veel en die tijd heb ik weg gestopt.

grote stappen nemen zijn we aangekomen bij eind vorig jaar toen mijn relatie van 4 jaar uitging. ik ben diep gezonken en alles kwam er toen uit. die depressie zoals al eerder genoemt. maar goed ik bene r over heen en daarom had ik even moeite met die hyves aanmelding. niet vanwege hem maar vanwege de andere. maar puntje bij paaltje doet dit mij goed.

ik ga wel naar reunies al hoewel ze nog niet zijn geweest avn deze scholen waar ik "last"van had. en ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik veel meer ben dan dat zij ooit zouden kunnen zijn!

12. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @mieke: ja ik dacht ik laat weer even wat van me horen! het gaat op zich wel redelijk, ik word alleen van heel dichtbij geconfronteerd met een zwangerschap, dat is af en toe erg pijnlijk, ik zou nu namelijk even ver zijn... het wat afstand nemen van het forum doet me wel wat goed, ik ben er zo iets minder mee bezig! hoe is het met jou?

@tip: thanks meid! :D toch zal ik nog even wat afstand bewaren van het forum, maar kom zo af en toe wel even langs wippen! ;)

alles goed hier verder met iedereen? het is echt te veel om alles bij te lezen!

liefs rebbel

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Goedemorgen!

Ik kom mn test even melden. Hartstikke nega, bah!
    Laat die ongie dan alsjeblieft komen.....

Over reunies: op de basisschool was ik een verlegen meisje. We hadden veel meisjes in de klas die vaak ruzie hadden en groepjes vormden. Ik wilde met niemand ruzie hebben en geen groepjes kiezen. Daardoor werd ik buitengesloten.... Oftewel, als laatste gekozen met gym.

Op de middelbare school ging niemand mee van mijn oude school, ik ging naar een andere stad die dichter bij was voor mij.
    Daar begon ik te praten en ik hield nooit weer op! Toen ik een jaar of 14 was werd ik steeds populairder. Op het MBO werd dat nog erger en op het HBO vond iedereen mij ook leuk!

Ik heb een vier jaar geleden al een reunie gehad van mijn basischool. Ik had een veel betere baan dan de anderen uit mijn klas. Ik had een mooi colbertje aan en voelde me top. Alle jongens herkenden me niet meer en wilden alles van mij weten. Vooral ook de jongens uit de klas van m'n broer.
    Voor mij was deze reunie daarom een groot succes. Ik denk er met plezier aan terug!
    Als je je goed voelt moet je er daarom zeker voor gaan. Al die gemene klasgenoten zijn aardige mensen geworden. Degene die vroeger het populairst waren hebben het het minst ver geschopt! Er zijn trouwens nog wel steeds meiden die in de supermarkt met de neus omhoog lopen en me niet willen kennen, maar dat is dommigheid denk ik dan maar, hihi...

Nou ik ga even verder met mn dipje, zelfs mn vrientie moest een traantje laten. We hadden deze maand zoveel hoop!

14. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    aah dikke knuffel jannegie! :(
    ik dacht ik kom even kijken wat de uitslag is...
    maar... geen bloed geeft moed he meid!

liefs rebbel

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

knuffel voor jannegie!

16. mamastarlight

hey meiden,

Rebbel: dikkke knuffel meid!

Jannegie: dikke knuffel meid!

ik ben nog even thuis. katje loopt al twee dagen op drie pootjes dus ik probeer vanochtend nog even naar de dierenarts te gaan. ik hoop dat het lukt want ik heb verder geen tijd. nu staat de band nog aan dus moet wachten tot half 9...pfff. dan ochtendje op de zaak en dan de rest van de dag op de beurs. ik heb er best zin in! mijn ouders komen kijken vanavond en mijn mannetje dus.

verder alles goed hier vandaag meiden?

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat vind ik super mooi gezegt, zo voel ik het ook hoor.
    Ik heb zoveel meer bereikt dan sommigen van hen en ik ben een mooie meid geworden.
    Niet dat ik heel lelijk was vroeger, maar zo voelde ik me wel.
    Had een bril, droeg geen stoere merkkleding dat soort dingen.

Vind het heel sterk van je! Zo'n handicap is op zo'n leeftijd niet fijn.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jannegie, aaaaaaaaaaaargh hoe kan dat nou.
    Ik wilde je al geen hoop geven met dat rare ene streepje op je test van de week.
    Maar dit is ook niets. Je bent toch al aardig ver in je DPO dus wie weet.
    Sommigen testen gewoon laat posi. En er is ook nog geen rood te zien.

Knuf!

19. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Rebbel, dikke knuffel!

@Jannegie, dikke knuffel!

@Blondsteenbokje en Mieke, dikke knuffel meiden!
    Hier nog iemand die vroeger veel gepest is. Mijn fijne motoriek is niet in orde en ik droeg in die tijd een bril (nu lenzen). Genoeg redenen om het pispaaltje van de klas te zijn. Op de lagere school en op de Mavo. Tot ik in de 4e klas van de Mavo zat. Toen was ik het ineens zat...Ik ben naar voren gelopen in de klas (snap nog steeds hoe ik het toen durfde) en heb iedereen gezegd dat het nu maar eens afgelopen moest zijn. We zijn allemaal mensen en omdat ik een bril draag en een beetje voorover loop omdat mijn motoriek niet in orde is, maakt mij niet minder dan jullie! Vanaf dat moment was het ineens over!

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    En ik zeg het nog maar eens.

Er kunnen nog meer stemmen bij! Voor wie nog niet gestemd heeft:

Marciano, baby van de maand.

Share This Page