Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @ ikdus: nee ik temp niet... Dat is iets waar ik helemaal niks van snap en ik ben heel bang dat ik me er daardoor teveel op ga focussen. Ik bedoel, dan ben ik er de hele maand elke dag mee bezig en nu alleen tegen het eind van de maand, dat scheelt ong. 3 weken ;)

2. Niet meer actief

Dat is wel waar, ik temp alleen om te kijken wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten.
    Verder laat ik het gewoon gebeuren, ik merk wel wanneer ik zwanger word.
    Mijn vriend is een stuk ongeduldiger dan ik, wel heeel lief.
    Maar we zijn beide nog zo jong en niet eens zolang bij elkaar, ik heb nog genoeg tijd.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ach, zoals ik ook eerder al zei, ik ga in ieder geval voorlopig niet testen....

4. Niet meer actief

Dat is heel verstandig!
    Gewoon testen wanneer jij je er goed bij voelt!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik hoop alleen niet dat ik hem gemist heb. Ik heb om de dag geklusd en sinds zondag elke dag, dus...

6. Niet meer actief

Denk niet dat je hem gemist hebt hoor!

Toch blijf ik het vreemd vinden, dat als je om de dag of 2 dagen klust de hele maand door dat je dan als nog niet zwanger word.
    Vind het echt appart.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja ik ook, maar ja zoals we hier al vaker hebben gemerkt. Het vrouwenlichaam leidt een heel eigen leventje waar wij schijnbaar niks van begrijpen!

8. Niet meer actief

Zou zo fijn als we het wel konden begrijpen.

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he

dat rotvrouwenlichaam ook. ik temp ook niet maar begin ook niet aan ovutesten. je raakt alleen maar gestresst van die dingen. het moet ook leuk blijven toch?

ik klus ook om de dag maar tot nu toe niets, maar wat niet is kan nog komen toch?

knuf mik

p.s. ik hoop dat we allemaal zometeen in het roze mogen.

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb besloten om de ovutesten ook weer op te geven, ik dacht dat het misschien iets meer duidelijkheid zo geven. Niet dus!

Enne, we gaan gezellig (als december niet lukt) voor januari toch?

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    precies precies .

WE GAAN ERVOOR MEIDEN. IS HET NIET DECEMBER(ook al zou het een fantastisch kerstkado zijn) DAN WORD JANUARI ONZE MAAND.

GO FOR IT................

hahahahahaha

dikke knuf mik

12. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik temp niet, ik gebruik geen ovulatietesten, ik wacht rustig nou ja probeer zo rustig mogelijk af te wachten. van al die hulpmiddelen zou ik toch alleen maar in de stress raken. Dat kan altijd wel als het zo niet lukt. ben nog maar in ronde 1 dus heb nog alle tijd.

ga ook niet gelijk testen als ik over tijd ben, ik weet dat het allemaal langer kan duren omdat ik nog maar net met de pil gestopt ben.

maar afwachten is wel vreselijk moeilijk.

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Tot je op een gegeven moment zo sterk word, dat je denkt. Whatever, ik ga weer eens wat nuttigs doen met mijn leven. (Op vakantie (heel erg nuttig :)) , of ander werk zoeken). En dan raak je prompt zwanger! Ik spreek uit ervaring!

@Tipp, wat bij mij goed hielp was: zie bovenstaand! En bedenken dat je vast en zeker over pakweg 3 jaar zeker een kleintje in je armen mag houden! Dan valt alles wat er eerder gebeurt nooit tegen of altijd mee...

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat is wel een goeie marlieke. Mijn huis moet het op het moment 'ontgelden'. hahahahahaha. Ik ben als afleiding mijn hele huis aan het herinrichten en herdecoreren. :D Leuk hoor.

En ik geef op het moment constant feestjes. Of ik ga naar feestjes van anderen, of gewoon gezellige avondjes met vrienden... :D :D :D :D

Maar ik heb altijd als ik me iets nieuws in mijn hoofd haal (zoals in juni na mijn huwelijk: wij willen graag een kindje) dan ben ik er even (ong een half jaar afhankelijk van hoe graag ik het wil) heel intensief mee bezig, vervolgens verdwijnt het naar de achtergrond en poef, dan gebeurt het ineens. Maar denk nou niet dat ik van vorige ervaringen geleerd heb! hahahahaha.

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

je hebt helemaal gelijk!

maar het blijft moeilijk om er niet mee bezig te zijn he?

gr mik

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zeker, momenteel ben ik er ook weer te veel mee bezig!

Misschien moeten we maar weer naar Zuid-amerika en me volgieten met cocktails (ja met alcohol erin). Wie weet word ik dan weer prompt zwanger! :)

17. Niet meer actief

Oee ik wil ook weer naar zuid Amerika!
    Ben zelf naar een eilandje van venuzuela geweest, heerlijk is het daar!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey allemaal,
    het is zeker moeilijk om er niet mee bezig te zijn. en dan te bedenken dat dit nog maar de eerste ronde voor mij is. :oops:
    elk steekje in mijn lichaam voel ik. heb nu al een paar dagen af en toe steekjes onder in mijn buik/ liezen. Normaal zou ik er amper over nadenken maar nu.... :D

nou ga weer aan het werk. nog voorbereiden voor vanavond: heb presentatie voor mijn opleiding :(

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    We gaan gewoon met zijn allen naar zuid-amerika. Flink aan de cocktails, daar overwinteren en zwanger terugkomen :D

20. Niet meer actief

Ik overwinter de laatste weken van de winter in zuid Spanje goed?
    Ik kom alleen niet meer terug naar NL haha

Deel Deze Pagina