Hey meiden. Ik kom niet meer op het forum voorlopig. Ben weer aan de pil. Lang verhaal. Me vriend heeft me bedrogen met een ander meisje. Ze hebben seks gehad. Ik weet niet of ik nog met me vriend verder wil. Op dit moment voel ik me zo k*t,brak,wrak! Sorry meiden. Love jullie!
Yvet, wat een rotzak zeg. Heel veel sterkte en kop op! En dat nu je zelf de laatste tijd al zo'n wrak was.... KNUF
Jez*s Yvet wat verschrikkelijk! In deze situatie ben je beter af zonder hem hoor (alhoewel het nu misschien moeilijk is voor te stellen). Heel veel sterkte!
Hey meiden kom weer even bij jullie langs. Yvet wat een klotestreek zeg! Wens je heel veel suc6 meid en echt jij vind het geluk echt wel zonder die @#$ al is dat nu moeilijk te begrijpen. Rebbel gefeliciteerd met het kloppend hartje. Missy zuilen GEFELICITEERD met je zwangerschap Nou dat was het weer doei doei
@yvett: jeetje wat een kl*testreek zeg! kop op meid en een dikke knuffel! @bd81: ja het gaat wel goed! volgens mij is het bruinverlies zo goed als over, begin echt last van kwaaltjes te krijgen, ontzettend moe en zere (.)(.) en terwijl ik dit schrijf ben ik voor het eerst misselijk! pfff... ach hoort erbij he! mooie echo hoor! liefs rebbel
Nou, hier was het gisteren even schrikken geblazen... Kwam onder de douche weg en ben flauwgevallen, mijn dochter in paniek mijn man ophalen maar kwam zelf snel weer bij maar wel flink geschrokken zeg ! Ik heb vanmorgen vroeg een test gedaan van CB de digitale, moest het gewoon weten want ben niet in orde, mijn Boobs are killing me, die zijn zo pijnlijk, tepels helemaal omringd door dikke blauwe aders en ook de onderkant van de borsten doen zeer, net zware spierpijn. Ook veel duizelig en wat misselijk nu (dacht eerst dat ik griep kreeg maar is volgens mij iets anders) Dus ik de test maar gaan dien, NIET ZWANGER maar toen ik na 3 minuutjes dit had afgelezen en het staafje verwijderde zag ik wel 1 hele dikke blauwe streep en 1 hele lichte, wel net zo breed als die teststreep maar gezoon héél erg licht. Hij stond er wel degelijk, want heb hem direct aan mijn man laten zien en die kon hem ook zien. Heb helaas geen digitale camera anders had ik even een foto gemaakt ervan, maar mijn vraag is nu, geld dit ook ? Het is geen indrooglijntje want deze zijn toch meestal dunner en verschijnen toch later? Hij was direct aanwezig toen de test klaar was naar 3 minuten en hij staat er nu nog steeds, wat betekend dit? Misschien is het lijntje te licht geweest voor de digitale test om aan te geven in het beeldscherm, omdat ik 18 december pas mijn NOD heb? Ik ga 18 december weer testen, dan zou hij duidelijker moeten zijn hopelijk, maar die tweede lijn komt er volgens mij niet zomaar toch? Ben zo nerveus nu....
mystic sun volgens mij mag je de digitalen niet van het stikje aflezen omdat er altijd een tweede lijntje staat. dity heb ik ergens anders gelezen. dus niet van de digitale uitgaan van het stokje maar van de tekst. sorry maar ik zou inderdaad even een andere proberen . gr mik
Dan wachten we nog maar even een paar daagjes, dan test ik weer...Spannend hoor. Aan gisteren gelukkig alleen een paar blauwe plekken overgehouden, maar de schrik zat er wel even goed in zeg ! Ik hou jullie op de hoogte
meid laat je niet op je kop zitten! zo iemand heb jij niet nodig in je leven. jij bent veel meer waard en kan veel meer van je leven maken dan het doorbrengen met zo iemand. ik vind dit echt heel erg. wat had hij gedaan als je nu wel zwanger was geweest deze maand? Ik wens je heel veel sterkte en succes met eht in alles opbouwen van je leventje. wij hier denken aan je en ik hoop dat je als je tijd daar is, weer eens even komt vertellen hoe het met je gaat!