hey meiden. Hier even een spui-momentje! Ik merk dat iedereen van je verwacht dat je na een vakantie weer helemaal fris en met opgeladen batterij er tegaan kan. Nou, ik had vandaag echt een labiele-brul-alles negatieve-k*t-dag. Had weer de eer om te mogen beginnen met Puregon en kon echt om alles brullen en uit mijn vel springen ( ja, dat krijg je met 51 kilo, dan hoeft er niet al teveel te gebeuren he! ) Ben het soms even zooooooo ontzettend ontzettend ontzettend beu, sorry meiden maar bij jullie kan ik dit gewoon kwijt. Want op deze momenten merk ik weer zo waarom ik zo graag op dit forum kom. Voor alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten en waarbij je met 1 woord al genoeg aan elkaar hebt! Wat mensen die erbuiten staan soms echt niet begrijpen hoe het voelt. ( heb nachtdienst vandaar het vreemde tijdstip ) Dikke knuffel voor jullie allen!! natas
Hoi Natascha, Even dikke knuffel! Het is voor ons ook niet makkelijk he. Maar je begint nu weer met een gloednieuwe ronde! Veel succes! xxx