Net zwanger, steken in onderbuik?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Monalisa1984, 21 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monalisa1984

    Monalisa1984 Actief lid

    16 okt 2018
    112
    67
    28
    Vrouw
    Ik ben net zwanger en heb veel steekjes onderin mijn buik. Herkenbaar bij jullie zwangerschappen? Het is mijn tweede maar ik weet het niet meer zo goed van numero 1 :).
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Ja dat hoort erbij :)

    Gefeliciteerd!
     
  3. Monalisa1984

    Monalisa1984 Actief lid

    16 okt 2018
    112
    67
    28
    Vrouw
    Dankjewel :)
     
  4. sabje84

    sabje84 Lid

    20 okt 2018
    8
    7
    3
    Vrouw
    Hoii gefeliciteerd !!
    Ik ben ook net zwanger van de tweede. Ik heb ook steekjes en af en toe dat menstruatie gevoel .. verder afscheiding, slecht slapen, en opgezwollen gevoel
     
  5. Monalisa1984

    Monalisa1984 Actief lid

    16 okt 2018
    112
    67
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Van mijn vorige zwangerschap kan ik de afscheiding nog herinneren. En ook zere borsten. Voor de rest niks :). Maar nu niet opvallend veel afscheiding en nog geen zere borsten. Elke zwangerschap is dus blijkbaar echt anders . Menstruatie gevoel heb ik nu trouwens ook. Hopelijk blijven ze plakken!
     
  6. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ja dat hoort er zeker bij hoor!! Gefeliciteerd met je zs!
     
  7. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Ik heb nog niet durven testen, maar ben nu 2 dagen NOD en heb absoluut niet het gevoel dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. In plaats daarvan ook sinds een aantal dagen steekjes in mijn onderbuik en sinds vandaag een beurs, drukkend gevoel in mijn onderlijf. Niet echt pijnlijk, maar beetje als interne spierpijn. Verder heb ik eigenlijk geen typische symptomen. Zou het dan toch...?
     
  8. Honeyybell

    26 okt 2018
    79
    74
    18
    Vrouw
    ah yes eindelijk, herkenbaar! ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben en merk inderdaad die steekjes en een beetje een menstruatie achtig gevoel maar dan in vlagen en normaliter wanneer ik mijn menstruatie verwacht is dat gevoel wel constant aanwezig. Maar die steken herken ik dus ook!
     
  9. Monalisa1984

    Monalisa1984 Actief lid

    16 okt 2018
    112
    67
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik ben ondertussen weer een weekje verder en de steekjes blijven ook nog wel even :). Gaat het verder goed met je?
     
  10. Honeyybell

    26 okt 2018
    79
    74
    18
    Vrouw
    Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!
    Ja ik werd vannacht wel om 4 uur wakker en was daarbij erg misselijk en kwam niet goed meer in slaap, ook borsten zijn behoorlijk gevoelig dus draag nu ook een zachte niet voorgevulde bh. Verder gaat het naar mijn idee goed. Bij jou ook?
     
  11. Monalisa1984

    Monalisa1984 Actief lid

    16 okt 2018
    112
    67
    28
    Vrouw
    Fijn! Misselijkheid gaat bij mij altijd goed over van een cracker. Mijn borsten voel ik nog amper, gek want had ik bij mijn eerste zwangerschap wel last van. Elke zwangerschap is dus echt anders :). Hier verder alles goed. Heb er zin in!
     

Deel Deze Pagina