Netflix films voor dochter van 11

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door poema, 13 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.904
    393
    83
    Vrouw
    Soms wil ik met mijn dochter van 11 een film kijken op Netflix maar dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Of ik zoek gewoon niet goed. Resultaat is dat we dan tijden zitten te scrollen en uiteindelijk niet echt een leuke film kunnen vinden.
    Dus (met oog op dat scholen misschien wel gaan sluiten ivm corona ;) ) wie heeft er leuke filmtips voor Netflix? Genre wat ze leuk vindt: Jumanji, Baywatch, Soof...
     
  2. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.847
    888
    113
    Vrouw
    Mijn dochter keek een tijd geleden Fuller House, een vervolg op het oude Full House.
     
  3. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.127
    1.926
    113
    Mowgli, Free Willy, Spijt, Achtste groepers huilen niet, Matilda, de GVR, Koning van Katoren
     
    GossipGirlxoxo en poema vinden dit leuk.
  4. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.904
    393
    83
    Vrouw
    Oja dat vond ik zelf vreselijk hahahaha
     
  5. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    Miss Fit 2
    First Kiss
    To all de boys I loved before
     
  6. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #6 Kristel86, 26 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2020
    Staan er films op die je zelf graag keek of kijkt die geschikt zijn voor haar leeftijd/interesses?
    Of misschien series?
    Ik kijk, met beide dochters, heel veel series/films die ik (alleen of samen met mijn man) zelf al gezien heb en waarvan ik dan denk "Hey, dat is ook leuk om samen te kijken!"
    Once Upon a Time viel hier bij beiden in de smaak - en keken we dan ook met het hele gezin - en Gilmore Girls (beiden staan op Netflix) vindt de oudste - bijna 11 - vooral erg leuk en kijk ik dus samen met haar.
    (Onze dochters kijken films/series, zoals eerder genoemd in dit topic, eigenlijk vooral met elkaar of alleen.)

    Wij (oudste dochter en ik) zijn nu sinds 2 maanden Buffy the Vampireslayer aan het kijken.
    Inmiddels zijn we in seizoen 6 (er zijn er 7) en ben ik dus langzaamaan aan het kijken voor iets nieuws, want het gaat, nu iedereen thuis is, een stuk sneller :D
    Wellicht iets in de richting van Stargate SG1 of X-Files o.i.d.
    Ze wil dolgraag Grey's Anatomy kijken, maar daar twijfel ik nog heel even over of ze daar al aan toe is m.b.t. specifieke onderwerpen die hier aan bod komen.
    Deze staan helaas niet op Netflix - ik heb ze op dvd - maar wellicht geeft het je een idee :)
     
    poema vindt dit leuk.
  7. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    The Letter for the King

    Maar moet wel net je smaak zijn. :roflmao: Mijn dochter vindt het geweldig, maar die is ook geschiedenis ‘idolaat’.

    Misfit (2) vond ze ook leuk. En laatst was ze Hotel Transylvania 2 aan het kijken. Matilda en de GVR blijft ze ook leuk vinden. Verder: An American Girl: McKenna shoots for the stars en Jumanji. En een dansfilm, maar ik weet de naam even niet meer.
     
  8. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.637
    2.373
    113
    Vrouw
    Oei dat is echt lastig! Hier met zoon wel alle films gekeken van Fast & the Furieus (hij is 10) maar dat is niet echt haar genre..
    En met dochter van 13 ga ik vanavond via Pathe thuis IT 2 kijken, want die kwam de bios niet in hihihihi
     
  9. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    @poema Ik ben benieuwd wat jullie inmiddels al gekeken hebben. Misschien zit er voor ons ook een leuke bij.

    Ik ben met mijn dochter afgelopen week gestart met een serie op Netflix: Greenhouse Academy. Die vinden we ook wel leuk (en spannend).
     
    poema vindt dit leuk.
  10. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Van de week hebben we Free Willy gekeken. Super oude film natuurlijk, maar nog steeds mooi vonden ze hier. :)
     
    Miss T vindt dit leuk.
  11. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    The Letter for the King was ‘afgekeken’. Wij zijn gister ook begonnen ben Greenhouse Academy, ik ben benieuwd!
     
  12. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.904
    393
    83
    Vrouw
    We hebben een film gekeken: Rip Tide. Vonden we beiden leuk (fotomodel ontvlucht NY, gaat naar Australie en wordt verliefd op surfhunk... prima film!
     
    Miss T vindt dit leuk.
  13. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    The letter for the king staat ook nog op ons lijstje, maar we hebben laatst de film gekeken. Dus liever even wachten. We hebben bijna seizoen 1 van Greenhouse Academy afgekeken. Mijn dochter vindt hem soms echt wel spannend. Beetje soap-achtig met steeds een cliffhanger.
     
  14. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Je hebt zo’n serie over een heksenschool. Ook leuk.
    De hopeloze heks


    En een Spaanse serie over meisjes die naar een dansschool gaan. Even zoeken...
    De serie heet Go
     
  15. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    Go vive a tu manera heet de serie. Argentijnse soap. Dochter vond hem fantastisch. Echt iets voor tieners inderdaad.
     
  16. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    De hopeloze heks en Go hebben ze hier inderdaad ook al gekeken! :)
     
  17. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    @Miss T en poema (en anderen natuurlijk ook!): hebben jullie nog andere tips? Greenhouse Academy viel (erg) in de smaak, maar we hebben alle afleveringen die er zijn gezien, dus nu weer op zoek naar wat nieuws. ;)
     
    Miss T vindt dit leuk.
  18. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    Wij hebben diverse films van Bring it on gekeken. Dat zijn films met chearleader-gedoe. MIjn dochter vond ze super. Verder hebben we ook The perfect dat gekeken.

    We hebben de serie 'Never have I ever' opgeslagen, maar we hebben er nog geen aflevering van gezien.

    Verder zijn deze misschien ook leuk: Spangas in actie, Malibu Rescue, To all the boys I loved before, Clueless.
     
    poema vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina