Netflix probleem; verder kijken op een ander apparaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Waterlelies, 18 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Voorheen (of nog steeds hoop ik) kon je bij Netflix op je mobiel een aflevering kijken, vervolgens op tv verder kijken en dan ging de aflevering verder bij waar je gebleven was op je mobiel.

    Dat werkt bij mijn man niet meer. Ik kan het bij instellingen niet vinden en ik denk dat ik op google de verkeerde zoektermen gebruik.

    heeft iemand enig idee hoe hij die weer aan kan zetten of waar we het kunnen vinden? We zijn overgestapt van provider en moesten ons opnieuw aanmelden bij Netflix en ik vermoed dat de instellingen daarbij gewijzigd zijn.
    Alvast bedankt!
     
  2. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Bij beide apparaten uitloggen en opnieuw aanmelden?
     
  3. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Zit hij niet toevallig op een andere gebruikersnaam? Jouw account ofzo?
    Dat heb ik hier wel eens.

    Als het dat niet is kan je met Netflix chatten of bellen. Is gratis en zij helpen echt heel erg goed.
     
  4. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Bedankt beiden.
    Ik ga de tip van inloggen doorgeven en anders idd laten chatten. :thumup:
     
  5. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Goed afsluiten.. ik moet echt de app afsluiten op apparaat A, daarna op mobiel verder kijken, weer goed afsluiten dan kan ik weer op A verder kijken.
     

Deel Deze Pagina