Ik zag dat iemand zijn huis hier te koop aanbood. Ik dacht, dat is misschien een idee. Extra aandacht kan geen kwaad. Het is een leuke eengezinswoning in een kindvriendelijke buurt. School, psz, kdv, bso op loopafstand. Ideaal! Vooral de stoep+groenstrook voor huis is ideaal. Je zit niet direct op de weg. Dus wie op zoek is naar een betaalbare woning in Friesland moet even klikken op de volgende link: Huis te koop: Sichte 3 9247 BJ Ureterp [funda]
Hai, Bedankt. Wij vinden het ook een leuk huis maar we hebben een ander huis, in het dorp waar mijn man vandaan komt gevonden, waar we per 1 september in kunnen. Waar kom je vandaan? Helpt het als ik zeg dat er over de prijs onderhandelt kan worden?
succes met je verkoop! Tis wel een idee eigenlijk om je huis hier neer te zetten... misschien ook maar eens overwegen als er niks uit de tweede bezichtiging komt die wij volgende week hebben....
Hebben jullie al een ander huis? Het is wel spannend vind ik om 2 huizen te hebben maar we nemen de gok maar.....soms moet je een gokje wagen toch?
Ik vind het knap hoor zo`n gok, onze buren hebben hun huis al dik anderhalf jaar te koop staan, en ook al die tijd al een ander huis, die zijn begonnen met 229,500 KK en nu is het 195,000 vrij op naam, hun huis is dan wel niet zo geweldig van binnen qua indeling, dat speelt ze echt parten nu. succes met de verkoop, het is een leuk huis die je vast verkoopt. zo te horen is er wel intresse in.
nee wij hebben nog geen ander huis durf die gok niet te wagen.. wij zitten in een klasse waarbij de huizen nog niet zo lopen ( 200.000-225.000) dus wij wachten eerst tot we ons huis hebben verkocht
Ik ken het dorp. Wel leuk. Maar mijn man werkt hier in de buurt ( lekker op de fiets) en dat is toch ook wel erg fijn. Maar ik hoop dat je de koper snel vindt.
Logisch inderdaad. Wij zitten nog in de starterscategorie. Tot 150.000. Hopelijk trekt dat weer snel aan. Geen idee....
Oeps mijn reactie stond verkeerd haha, had hem bij een andere adverentie geplaatst.. Maar wat een leuke woning is dit zeg, Zou net wat voor ons zijn, wonen op dit moment ook in friesland, best wel in de buurt van Ureterp al zeg ik het zelf. Maar is helaas voor ons denk ik op dit moment financieel niet haalbaar. (één inkomen) __________________