Neutraal behang

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tatiiana, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiiana

    Tatiiana Actief lid

    22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Hoewel we nog maar net aan de klus zijn, ben ik wel alvast aan t kijken naar behang. We gaan namelijk de gehele flat onder handen nemen, de huiskamer, slaapkamer en logeer(baby)kamer worden in een nieuw jasje gestoken, dus dan zijn we maar beter gelijk al goed voorbereid :).
    Ik ben nu op zoek naar een leuk behangprintje welke niet gelijk geassocieerd wordt met een babykamer. Weet iemand een leuke site waar ik dergelijk behang kan vinden?
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    je zou 1 kleur kunnen kiezen ? ipv behang met een werkje ....
    wij zijn toevallig vandaag naar behang wezen kijken in een wat betere zaak ....maar vind de behangetjes in de boeken erg druk en fel ....en erg geslacht gericht .......
    dus wij gaan maar gewoon voor een appeltjesgroen/limegroen behangetje .......
     
  3. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Het behang van Eijffinger vind ik altijd erg mooi... hier in huis kom je het erg vaak tegen :)
     
  4. Tatiiana

    Tatiiana Actief lid

    22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
  5. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    wij hadden onze Hobbykamer (wisten toen al dat we snel aan kids gingen beginnen en dat de babykamer werd) in oranje behang gestoken. Lekker vrolijk behang.

    Later hebben we er leuke stickers van Tijgertje opgeplakt.

    zie hier

    [​IMG]
     
  6. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben 1 muur bruin en de rest creme kleur. Later hebben wij er een band met beertjes overheen geplakt. Als fabian later groot is kan er ook weer een andere band over en je bent weer klaar.
     
  7. Tatiiana

    Tatiiana Actief lid

    22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Als 't goed is gaan wij voor de blauwe kamer (puur luiheid hoor :) we hebben namelijk al blauw zeil liggen dus moeten we alleen behangen)
    Ik vind de beige kamer het mooiste maar ja.. we gaan volgende week in ieder geval even kijken en wie weet komen we wel een spotgoedkope vloer tegen. Lijkt me wel leuk om finding nemo te plakken tegen die tijd.
     

Deel Deze Pagina