Newbee

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door dunyadaisy, 27 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunyadaisy

    8 apr 2016
    6
    0
    1
    Ik was al lid hier, in 2016. Maar blijkbaar had ik mijzelf nog niet voorgesteld, gevalletje beter laat dan nooit.
    Mijn verhaal staat in het "even klagen" forumonderdeel. Over hoe ik totaal niet serieus werd genomen door de IVF arts in Groningen. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij het AMC. Fantastische artsen daar, geheel begripvol.
    Inmiddels ben ik 8 weekjes zwanger d.m.v. ICSI.
    Ons eerste ICSI traject kreeg een verdrietig einde,de 8 weken echo was goed, de 9 weken echo klopte het hartje niet meer en het was niet meer gegroeid.
    Wij hopen dat het ons deze keer wel gegund is.
    Vaak hebben mensen geen idee wat erbij komt kijken als je fertiliteitsbehandelingen aangaat,
    De vele gesprekken met de artsen, de hormonen die je spuit, de onzekerheden en spannende momenten.
    Maar vond het enorm bijzonder om zoveel follikelmeting echo's te hebben gehad, dat je ze echt ziet groeien.
    Alvorens een punctie en daarna een terugplaatsing.
    Enfin, ik heb mij weer eens aangemeld, misschien vind ik hier nog lotgenoten en andere nuttige tips en informatie.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hopelijk mag deze zwangerschap wel goed gaan!

    En natuurlijk welkom.
     
  3. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom!
     
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Welkom terug!

    Hoop dat je dit keer wel het geluk mag hebben met een voldragen zwangerschap! ;)
     

Deel Deze Pagina