Even klagen (sprong dreumes 18 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik wil niet klagen over mijn kleine draakje hoor, want het isa echt normaal gesproken een heerlijk vrolijk en ondeugend mannetje.

Maar sinds een week of twee. Pfff.
    Hij kan zichzelf plotseling totaal niet meer vermaken.
    Zit de ganse dag tegen me aan een filmpje te kijken op de telefoon. Zijn idee van spelen is rennen (met mij) door de woonkamer of klimmen op stoelen en tafels. Dat gaat dus mooi niet door. Ja ik ren twee keer mee, maar daarna kan je me opvegen hahaha.
    Soms wil hij wel een middagdutje, soms vertikt hij het met als gevolg dat hij om vijf uur aan het knikkebollen is en in slaap valt.
    Als ik ook maar ´´nee´´ zeg begint hij met krijsen. Zelfs met dikke tranen erbij. De acteur ;).
    Hij dreint om heel veel. Als er een filmpje opstaat wat hij niet leuk vind, als er een speeltje achter de bank valt. Dat soort dingen. Soms zo erg dat ik er zelf saggerijnig van word en dat wil ik helemaal niet.
    Hij is nog nooit zo hangerig geweest eigenlijk, hij kon zichzelf altijd heerlijk vermaken.
    Dit is dus voor nu over.

Waarschijnlijk is het een sprongetje en gaat het van zelf weer voorbij.
    Maar ik wou toch eventjes mijn eitje kwijt.

2. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Zo gedraagt die van mijn zich al vanaf zijn eerste verjaardag! ;)
    Toevallig vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens lief zelf gespeeld.
    Maar pfffffffff......die sprongen zijn soms echt heavy hoor!

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja inderdaad.
    Moet zeggen dat ik deze het zwaarst vind tot nu toe hoor.
    Daarvoor ging het altijd wel en ging hij toch redelijk door de sprongen heen, maar deze put me uit.

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Het breekt mij ook op aangezien er op dit moment nog een klein meisje van 7 weken bij is gekomen.
    En dat jengelen en de hele dag aan je been hangen en trekken...pffffff....
    Vind het soms wel sneu dat ik hem dan even geen aandacht kan geven als ik met m'n meisje bezig ben maar goed, het zal toch echt even moeten.
    En dan heeft 'ie de laatste tijd ook nog vreselijk last gehad van doorkomende kiezen, verkouden, buikgriep etc etc.

Bah, het wordt écht tijd voor lente!!

5. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Mijn zoontje is ook 18 maanden. Hij kan lief spelen voor zo'n 5 minuten en komt dan weer hangen, momenteel ook een draak die totaal niet luistert! Gooit met spullen, ook na drie keer aanspreken, gaat dan op de grond liggen om te huilen.. Dramaking!

Deel Deze Pagina