welke kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Es1981, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke kinderstoel

  1. trip-trap

  2. blokken stoel

  3. chico

  4. ikea kinderstoel

  5. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Es1981

    Es1981 Actief lid

    Ik ben heel erg benieuwd welke kinderstoel jullie hebben.
     
  2. Es1981

    Es1981 Actief lid

    Met blokkenstoel, bedoel ik zo'n stoel waar je een klein stoeltje met tafeltje van kan maken
     
  3. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik ga thuis voor de Stokke stoel. Bij opa en oma komt een stoel van de ikea, maar dat is meer vanwege de prijs.
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wij gaan ook voor de Stokke stoel.
     
  5. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier gaat ook een trip-trap komen. lekker klein, lang in gebruik en kindje schuift lekker aan tafel aan.
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb een chicco voor Iman. Foto staat geloof ik in mijn album. Chicco Polly heet ie. Hij is heeeel handig, met 7 verschillende hoogte's en de rugleuning kan in 3 verschillende standen. Ik vind m ideaal!
     
  7. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Wij hebben de ikea stoel, ik vind hem heerlijk klein/compact en fijn aan tafel te schuiven.
    Ik ken veel verschillende stoelen vanuit mijn werk (kinderopvang) en hou niet van stoelen met een tafelblad ervoor. Onze stoel bevalt heel erg goed!
    [​IMG]
     
  8. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    Ik ben op zoek naar zo'n ouderwets model. Mijn ouders hadden vroeger voor mij een hele leuke vind ik en zo een ben ik nu aant zoeken :D
     
  9. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Da's bij mij ook wel een beetje de reden waarom ik voor deze stoel gekozen heb: wij hadden vroeger thuis ook van dit soort stoeltjes (mijn broer en ik), straks kan het 'tussenstuk' eruit en kan ze er nog in zitten en zo was dat met onze stoelen ook. Daar hebben we lang plezier van gehad! Ik hoop op hetzelfde!
     
  10. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    same here
    en vooral dat de zitting ook in ligstand kan is handig.
    wij hebben hem tweedehands voor 30 euro.
    nog een voordeel is dat hij op wielen staat die op de rem kunnen.
     
  11. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben de meegroeistoel van Prénatal. Jongste dochter van 2 1/2 heeft er 1 en voor Kian hebben we er ook 1 voor als ie kan zitten ;)
     
  12. la femme

    la femme Fanatiek lid

    16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hier een trip-trap. Echt een fantastische stoel. En in veel leuke kleurtjes verkrijgbaar.
     
  13. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Onze kinderstoel is al meer dan 30 jaar oud. Helemaal opgeknapt door m'n schoonvader ... ben er super blij mee.
     
  14. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Jeetje heb jij geluk gehad! Voor 30 euro :confused:
    Ik heb m nieuw... voor 100 euro meer :confused:
    Dat de zitting in ligstand kan is idd een voordeel, zo kunnen ze er al heel vroeg 'inzitten'.
    En t blad kan er helemaal af :)
     
  15. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier zo'n blokkenstoel. Vind hem superhandig. Maar voor de tweede komt er een trip trap bij.
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb ( nu al, :confused: ) een tiamo stoel. Lijkt op trip-trap, alleen dan ronder en met een blad.
     
  17. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik heb van mijn oom een blokenstoel gekregen..wilde in eerste instantie een trip trapje halen, maar hij kwam met een blokken stoel, de tranen sprongen in mijn ogen, zo lekker nostalgisch uit mijn eigen jeugd! :D

    ik ben een gelukkig mens :)
     
  18. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ga ook voor de Stokke. In September wordt ons kindje gedoopt, dan geven we een feestje, dan vraag ik aan iedereen geld voor deze stoel; ik vind ze wel erg prijzig, aangezien er ook een verkleiner en beugel in moet.
     
  19. bianca33

    bianca33 Lid

    8 jan 2007
    72
    0
    0
    Wij denken ook aan de trip trap van Stokke, hoor er heel positieve verhalen over van vriendinnen. Tis best een uitgave maar je doet er mee van een paar maanden tot 6 jaar.
     
  20. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Hier ook tripp trapp, erg blij mee en om mee te nemen de witte plastic stoel van ikea
     

Deel Deze Pagina