Hahaha Bijna alle dames hier willen niet ongi worden ,want dan zouden ze zwanger kunnen zijn. Ik daarin tegen hoop dat ik deze week ongi word na tien dagen provera, ook omdat ik graag zwanger zou willen worden!!! De redenen zijn het zelfde , de wens wat betreft wel of niet ongi worden alleen niet. hihi toch gek eigenlijk he Groetjes Jolanda
klnkt misschien raar, maar ik volg het niet helemaal, kan je het voor mij misschien wat duidelijker uitleggen agnes
hihi ja tuurlijk Agnes. Ik menstrueer uit me zelf (bijna) nooit. Ben doorvoor aan de menstruatie opwekkers ( provera). De vorige keer werkten deze tabletten niet, en moest ik eerst een maand aan de pil om op die manier een menstruatie te krijgen en dan aan de clomid (om een eisprong op te wekken). Dit is mislukt en niet aangeslagen dus nou heb ik de afgelopen 10 dagen weer provera geslikt om een menstruatie te krijgen. Nu hoop ik dus (in tegenstelling tot de meesten hier) een menstruatie te krijgen, om vervolgens weer met clomid ( dubbele dosis) te mogen beginnen zodat ik misschien als ik een eisprong heb gehad zwanger zou kunnen worden. dit alles wil bij mij niet op een natuurlijke manier dus eigenlijk weet ik nooit waar ik aan toe ben. Als provera niet helpt moet ik waarschijnlijk eerst weer aan de pil .......... En weer helemaal opnieuw beginnen. Dat is de reden waarom ik hoop ongestelt te worden, voor de meesten betekent het ongi worden een nieuwe ronde, voor mij in principe ook wel alleen duurt het veel langer omdat ik geen cyclus heb. Liefs jolanda
jeetje jolanda, wat een gedoe zeg... Nou meid ik hoop voor je dat het snel gebeurt.. We duimen voor je. Succes met ongi worden en dan op naar de eisprong. Groeten Patricia
Inderdaad anders, maar het uiteindelijke doel is hetzelfde,die heerlijk wolk van een baby ! Succes meid!
Dank jullie wel allemaal. Heb nu al telkens krampen dus het lijkt positief Maar er is nog geen ongi, maar vanaf morgen kan het komen. Er staan 3 tot 7 dagen voor dus moet nog even achten morgen is dag drie! We zullen zien Groetjes Jolanda
auw auw auw Al jullie geduim heeft geholpen hihi nu op dag drie na de provera kuur ben ik vanochtend ongi geworden!! precies op tijd, doet hartstikke pijn maar dat moet maar he hihi Nu kan ik weer gaan beginnen met tellen en temperaturen en clomid. Op naar de (hopelijke ) eisprong!! ondanks de krampen ben ik heel erg blij!! Liefs Jolanda
fijn voor je dat je ongi bent geworden en ik snap het best wel hoor dat je ongi wil worden ik wordt het ook maar 1a2x per jaar