Nierbekontsteking of blaasontsteking 5 weken zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xMandykus, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik ben nu 5 weken zwanger en sinds gisteren en vandaag (niet de gehele dag) heb ik als ik diep inademt, hele erg steken krijg in m'n zij links wat doorschiet naar m'n rug (onder m'n bh bandje nog aan de linkerkant). Nu las ik dat dat misschien een nierbekontsteking kan zijn of kan het ook gewoon met de zwangerschap te maken hebben?
    Ik heb vroeger wel veel blaasontstekingen gehad maar daardoor drink ik wel echt elke dag 2,5 liter (thee en water). Wat is slim? Wil niet voor elk dingetje bellen en eerst liever aankijken maar stel dat het een nierbekontsteking is, is dat niet echt bevorderlijk neem ik aan..
     
  2. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Even je urine bij de huisarts na laten kijken .
     
  3. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Ja ga ik morgenochtend gelijk even doen hoor! Drink nu nog veel meer
     
  4. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Als dr echt een flinke ontsteking inzit zou je het ook nu nog even kunnen laten checken... Als je huisarts in de buurt zit ;) anders even overleggen met de assistente
     
  5. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Heb vanmorgen gebracht en ze zien idd wel een soort blaasontsteking. Krijg nu een kuur voor 7 dagen 2 maal daags. Ze hebben helemaal uitgezocht dat deze wel mocht. Ben natuurlijk nog maar 5 weken
     
  6. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hopelijk snel verbetering van je klachten! Beterschap.
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Gelukkig heb je wat gekregen ervoor. Klachten zijn zo vervelend!
     
  8. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Je hebt al wat gekregen.. Volgende keer kan je nog even temperatuur opmeten. En koorts of verhoging doorgeven.

    Bij mijn nierbekkenontsteking had ik 40,7 koorts. Goed ziek!

    Trek optijd aan de bel hoor. Onderzoekjes zijn simpel maar gevolgen van verwaarloosde nierbekkenontsteking heel groot
     
  9. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties! Tot vrijdagmorgen nog de kuur afmaken maar heb 't idee dat het werkt gelukkig. Niet meer zulke steken naar m'n nieren enzo gehad.
     

Deel Deze Pagina