Hey dames Zoals jullie zien ben ik een ongeveer 4wkn zwanger, maar misselijk ben ik niet echt. Af en toe voel ik me wat misselijk. Maar vergeleken met me andere zwangerschappen is dit niks! Ik was bij alle zwangerschappen goed misselijk, kon niks eten. Veel overgeven dat ik zelfs opgenomen moest worden. Ik ben blij dat ik het nu niet heb, maar toch maak ik me een beetje zorgen, is het een teken dat het niet goed gaat of treed het misselijkheind mischien wat later in de zwangerschap. In week 5/6 ofzo? Was het ook zo bij jullie?
Iedere zwangerschap is en blijft anders. Ik ben 2x misselijk geweest in de héle zwangerschap en verder had ik amper kwaaltjes. Heerlijk! Al word je er een beetje onzeker van in het begin
ik was de 1 keer helemaal niet misselijk, en ja alles was goed.....nu de hele dag door misselijk......vond de 1 e zwangerschap stuk prettiger....
Thanks voor jullie snelle antwoorden.. Ja dat zeggen ze he, dat alle zwangerschappen niet hetzelfde zijn, ja ik moet nu afwachten he, want in de eerste weken kan het altijd misgaan met of zonder misselijkheid. Maar ik blijf hopen en bidden dat alles goed komt.. Grt Jeanney
Ik werd precies met 6 weken misselijk! Eerst vond ik het wel geruststellend, maar ben het nu al zat! Na 3 dagen... Hoop voor je dat het niet komt!
Nou dan moet ik dan maar blij zijn! (alleen is me zwangerschap nog zo pril, en omdat ik al jaren trg een miskraam heb gehad maak ik me erge zorgen). Want vergeleken met andere zwangerschappen, pffff viel ik in de eerste maanden meer dan 15 kilo af. Das was natuurlijk nie goed! Maar was toch een teken dat alles goed was zeg maar! Maar verder voel ik me toch een beetje zwanger, wat toch een beetje gerustellend is. Vaker snachts uit om te plassen, (.)(.) doen verschrikkelijk pijn (zijkant), jeuk aan me buik en boobs... Dat hoort toch bij zwanger zijn? Ik weet niet precies meer hoe het voelde om zwanger te zijn. Jongste is al bijna 5. En tijdens haar zwangerschap was ik zo ziek dat ik bijna alles vergat..Hahahahha
Ik snap best dat jij je ongerust maakt maar iedere zwangerschap is anders. Ik betrap mezelf er ook op dat ik alles ga vergelijken met de zwangerschap van mijn dochter.
@ Aylin16; hey meid 2x gefeliciteerd.... Ja dat doe k nu constant vergelijken met me andere zwangerschappen..Het enige wat we nu kunnen doen is genieten van zwanger zijn. Voor je het weet vliegen die 9 mnd voorbij... Oja geniet van je princess... Grt Jeanney
Jeanney, maak je geen zorgen, je hcgpiek komt nog... ik voelde zelf ook nog helemaal niks, terwijl ik me van de vorige zwangerschap een flinke misselijkheidsperiode kon herinneren. Maar toen ik ongeveer 7 weken was werd ik Heel Erg Misselijk en sinds een paar dagen is dat wat aan het minderen. groet Amber