Niet klussen rond ei, toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeldou, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi dames, ik mag me nog niet bij jullie voegen als zwangere en voel me ook op verboden terrein nu :oops:
    Maar was eigenlijk wel benieuwd naar de dames die zwanger zijn geraakt zonder dat ze rond hun ei geklust hebben!
    Wie heeft dit meegemaakt en hoeveel dagen voor je ei had je dan voor het laatst geklust?
    Ben benieuwd!
    Groetjes maar weer! Jel
     
  2. Loess

    Loess Actief lid

    14 feb 2007
    267
    0
    0
    moet eerljk zeggen dat ik het niet precies heb lopen uitzoeken wanneer ik me ei had.. hahaha.. was er niej zo mee besig...
     
  3. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nou ik weet nog wel dat ik van tevoren baalde omdat ik precies met mijn eisprong voor mijn werk naar het buitenland moest. Dus ik dacht nog: nou zijn we zeker weer een maand verder!
    Ik voelde me ook helemaal niet zo anders ofzo. Maar werd toch ook niet ongesteld! Dus ik was heel erg verbaasd toen ik dan toch positief testte!
    Je eisprong loopt volgens mij ook vaak helemaal niet zo keurig volgens het boekje. Dat blijkt maar weer!
     
  4. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    mijn eisprong bleek een week later, merkte er ook niks van!
     
  5. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben onregelmatig ongesteld en wist ook niet wanneer ik mijn ei had. Ik dacht dat we altijd klusten rond mijn ei. Ik had net voor de volgende maand ovulatietesten besteld, en toen bleek dat ik zwanger was!
     
  6. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik had het ook.... ik heb echt tot op de dag van vandaag geen idee wanneer mijn ei geweest moet zijn maar ik weet dt ik absoluut niet rond mijn "vruchtbare periode volgens het boekje" heb geklust. Ik wist ook zeker dat het een maand weggegooid was..... Totdat ik inderdaad niet meer ongesteld werd en na 2 dagen overtijd toch mar een testje deed :oops:
     
  7. xje

    xje Actief lid

    26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Wij hebben 5 dagen voor mijn ei geklust (weet ik door ovutest) en toch zwanger ;)
     
  8. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik moest ook rond mij ei 3 dagen op cursus met overnachting en dacht dus ook dat het niet raak zou zijn, maar zie het resultaat! ;)
     
  9. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik ben vier keer zwanger geweest waarvan de eerste 3 keer niet goed afgelopen zijn.
    Maar bij 3 van de 4 keer dacht ik zelf dat het onmogelijk was dat ik zwanger was omdat we voor mijng evoel niet op het juiste moment geklust hadden.

    Maarja ik heb dat niet echt gecheckt met testjes ofzo. Meer dan ik in gedachten hield dat ik mn ei zou hebben rond de 14 dagen vanaf mn eerste menstruatiedag.
     
  10. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hebben geloof ik dagelijks geklust :oops: , maar ik weet wel dat achteraf gezien mijn eisprong later is geweest dan volgens een boekje (ik bleek nl. een week minder lang zwanger dan volgens de berekening)

    Het kan dus prima
     
  11. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik net zo, ik ben een week minder lang zwanger, dan dat ik zelf uitgerekend had. Ik had al een langere cyclus van 34 dgn en nu achteraf gezien heb ik mijn eisprong ook niet gevoeld, dus was dus een goed teken. :D
     
  12. Samama

    Samama Niet meer actief

    Mijn eisprong was ook later dan we hadden berekend. Nou was dat bij mij een beetje moeilijk te berekenen achteraf, want ik was gestopt met de pil en gelijk zwanger, heb geen normale cyclus gehad dus tussendoor.
     
  13. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Wij hebben ook 4 dagen voor ei geklust. Omdat mijn man in het buitenland zat, ik dacht ook volgende maand beter en had helemaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn.
     
  14. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb mijn eisprong echt nog nooit gevoeld!

    Ik had een regelmatige cyclus (30 dagen) maar had wel een spiraaltje (overigens zonder hormoon) Deze ging er uit op de 11e en officieel is de 9e mijn eerste zwangerschapsdag.
    Ook zo idioot.
     
  15. 00Marij

    00Marij Actief lid

    17 mei 2007
    407
    0
    0
    ik ben met IUI zwanger geraakt. en de dag voor ik mijn inseminatie had, voelde ik mijn eisprong. ik baalde als een stekker en wist zeker dat deze inseminatie geen zin had gehad.....

    maar zie hier, toch zwanger!

    ik hoop dat het je snel gegunt is meid!
     
  16. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    he thanks ladies!
    Hihi, wat leuk om te lezen ja!
    Nou ik heb mijn eisprong dus wel gevoeld, en die is gister of vandaag geweest. Nu maar hopen dat er nog wat verdwaalde zwemmers aan het zwemmen waren! Tja dat is zo vervelend als manlief steeds weg is hé! Volgende maand dus ook, net rond mijn ei weer! Dan voelt het gewoon als verloren.. doe ik nu ook hoor.. dan hoop ik er ook niet zo op!'
    hihi!

    Als er meer zijn die alleen een paar dagen voor ei hebben geklust en toch zwanger Vertel gerust!
     
  17. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    niemand meer?
     

Deel Deze Pagina