Niet lekker in mijn vel... even zeuren... sorry...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niki, 31 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik zit vandaag echt helemaal niet lekker in mijn vel, maak me overal zorgen over en alles zit tegen. Het lijkt wel of ik in een keer van die roze wolk ben afgevallen...

    Ik weet niet of jullie het allemaal willen weten maar het volgende is er aan de hand...

    Had vanmorgen mijn moeder aan de lijn en ik was er eigenlijk wel vanuit gegaan dat zij als de kleine er is wel een dagje zou willen oppassen... Het is niet dat ze het niet wil, maar ze was niet heel erg enthousiast, dat viel me een beetje tegen.
    Verder wil ik het heel graag al aan iedereen vertellen alleen wil ik niet dat mijn baas het al weet... dilemma! Ik wacht namelijk nog op een contract voor meer uren... Ook maak ik me zorgen om de financien... ik weet dat we het best gaan redden, maar ik zal toch moeten blijven werken, maar dat is een beetje lastig als je geen oppas hebt!
    Ook heb ik helemaal geen zin in oud op nieuw, we gaan naar vrienden (die het nog niet weten) en ik ik vind het ook heel vervelend dat ik niet mag drinken. Niet dat ik zo'n zuipschuit ben, maar ik heb t idee dat als je iets niet mag, dat je er dan juist zin in hebt!! Zelfde als met roken, ik ben vanaf september gestopt, rookte af en toe nog alleen met uitgaan en met alcohol, maar nu heb er steeds meer zin in... ik doe het niet, hoor!
    Heb het altijd heel erg afgekeurd bij anderen, dus...

    Ik heb gewoon een gigantisch dipje terwijl ik eigenlijk juist heel blij moet zijn... ik maak me veel teveel zorgen, dat weet ik ook wel, maar ik ben nogal een erge control-freak, gelukkig dat ik het zelf weet...
    Zijn er meer meiden die het af en toe niet zien zitten?
    Ligt het aan de hormonen? Want het is wel gemakkelijk om die de schuld te geven, natuurlijk!

    Liefs Niki
     
  2. Niet meer actief

    al die onzekerheden en dipjes horen er echt gewoon bij meid. Klets hiermaarlekker van je af hoor. Daar is het forum voor. Zit er iets dwars gooi het eruit.

    Jammer dat je moeder niet reageerde zoals je had gehoopt. Maar misschien komt dat nog
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik denk dat het er wel een beetje bij hoort hoor...
    Je bent ineens heel onzeker.... Ik had het heel erg bij de 1e..
    Meis probeer te genieten. Het is makkelijk gezegd, maar jij bent vast vanavond weer uit dat dipje..
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    pffffffff ik ken het gevoel en soms heb ik het nog vooral omdat ik er tegen opzie om overdag te slapen en jasper zoveel huilt heb vandaag geen oog dicht gedaan terwijl ik wel 24 uur op ben geweest.Het zullen ook wel de hormonen zijn je wilt alles graag zo goed doen en het beste kiezen waardoor je misschien teveel piekert( hoor wie het zegt) hahahahahha.Je zal zien dat alles los zal lopen is hier ook vaak zo maar die dipjes horen er toch bij :oops: Dat is nu het fijne van deze site kun je ff je hart luchten zal wel helpen of niet?? Toch nog een hele fijne avond

    sterkte bianca
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoort er volgens mij allemaal bij hoor. Probeer toch maar een leuke avond te hebben!

    Pim
     
  6. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik herken het gevoel.
    Praat en zeur maar lekker van je af, dat zal je goed doen!!
    Ik wens je evengoed een fijne jaarwisseling!
    Gina
     
  7. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Bedankt, voor alle berichtjes terug... ik moet het ook gewoon even van me af praten en schrijven..
    Het rare is, dat ik dit vaker heb ook toen ik nog niet zwanger was...
    En meestal op dagen dat ik alleen ben, als mijn vriend werken is. Ik heb dan tijd om na te denken en ik ga dan malen. Mijn vriend weet dit al een beetje en geeft me dan ook altijd de goede raad om iets leuks te gaan doen.
    Nou, dat heb ik vanmiddag gedaan!
    Ik heb 2 nieuwe boeken gekocht:
    Een zwangerschapsdagboek van Ann Gedes en een zwangerschapshandboek van Ouders van Nu!!
    Nu kan ik me lekker terug trekken op de bank en me voorbereiden op wat er allemaal nog komen gaat... Heerlijk!
    Ben er zeker weer een beetje van opgeknapt!

    En dat feestje van vanavond... dat gaat een knalfeest worden!! Ik ben tenslotte zwanger en dat moet gevierd worden, toch?

    X Niki
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goed zo meid! Geniet maar lekker, piekeren en mokken, daar wordt je ook niet vrolijk van!
     
  9. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die zo over oud en nieuw denkt, ik zie er al dagen tegenaan.. heb ook zin in een wijntje en in een sigaretje.. maarja.. met je laatste berichtje ben ik dan toch ook wel een beetje opgepept, we moeten inderdaad er een hele leuke avond van maken en natuurlijk heel erg blij zijn dat we zwanger zijn geworden!!!

    Een knallend uiteinde!!! Groetjes Marion
     
  10. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb net even gemiddagdut, omdat ik anders al lang doodmoe ben om 00:00, maar ik ben moeier wakker geworden dan dat ik voor die tijd was... Hmmm, lees al dat ik niet de enige ben met een dipje! Zucht...

    Toch allemaal veel plezier vanavond!
     
  11. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Hoi Niki,

    Nee hoor, je bent zeker niet de enige, wil zelf ook ff van de gelegenheid gebruik maken om van mij af te zeuren.
    Weet niet wat het is maar oud en nieuw vind ik normaal 1 van de leukste feesten van het jaar. Dit jaar kan die me gestolen worden!! Moet naar een feest met dresscode B-film. Nou als je een goede suggestie hebt..... wat moet ik me daar nou bij voorstellen :(
    Mijn vriend zit zelf ook niet lekker in zijn vel omdat hij een baan kan krijgen waar hij heel sterk aan twijfelt. Hij kan het niet van zich afzetten en kan mijn hemeur er al helemaal niet bij gebruiken. Verder zat ook van alles tegen vandaag. We gaan maandag met de familie een weekje naar Winterbergen (duitsland) maar niemand had bedacht dat je daar sneeuwkettingen nodig hebt. Ben ik stad en land af gegaan om die dingen te kunnen kopen, waren nergens meer te vinden omdat wij een afwijkende bandmaat hebben :( :x Uiteindelijk heb ik die krengen voor 60 euro moeten kopen bij een winkel waar ik ze NIET terug mag brengen, ook al heb ik ze niet gebruikt :x Geen tijd meer voor boodschappen dus geen lekkernij op oudjaarsavond, gewoon een kliekje eten. Gezellig!

    Pff. Het zal allemaal wel weer over gaan. Moet zeggen dat het alleen al oplucht om het op dit formum van me af te schrijven. Daarom, alvast bedankt voor het luisteren dan maar :rolleyes:

    Groetjes Nikki
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat een tegenvallers zo op de laatste dag van het jaar Nikki.

    Hoop dat jullie je allemaal weer snel wat positiever voelen!
    Ik moet zeggen dat ik wel zou willen ruilen :oops: Zou dat wijntje best kunnen missen.....maar ja nu ik net weer ongi ben geworden ga ik ook lekker genieten van mijn wijntjes en hapjes....

    Toch allemaal een gezellige jaarwisseling gewenst.
     
  13. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nou dan zeur ik ook nog ff lekker op de laatste dag van het jaar.
    heb weer dat opgeblazen gevoel kan bijna niks eten zit gelijk vol,als ik buk heb ik gelijk maagzuur,en ja of ik 12.00 red is de vraag ben ow zo moe,haha erg he maar goed ik weet waarvoor het is maakt het iets goed.
    nou meiden vast een happy new year en ik hoop dat we in 2006 heel wat af mailen hier op het forum
    groetjes jacky
     
  14. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Jullie natuurlijk ook allemaal een fijne jaarwisseling :D :) :D :)
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben ook moe. Kon vanaf vanmorgen half 9 al niet meer slapen en ik moet nog door tot 4 uur.
     
  16. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoe gaat het allemaal met jullie? Hoop dat jullie het toch nog heel leuk hebben gehad, in ieder geval heel veel geluk in het nieuwe jaar!!
     
  17. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Hier is alles prima verlopen.. Lag om 2 uur in mijn bed maar werd er jammer genoeg wel om half 4 weer uitgebeld, mijn vriend of ik hem aub wilde komen ophalen, nou ja, over mijn hart gestreken (hij heeft het al zwaar genoeg met mijn pest humeur) en lag er toen wee om 4 uur in.
    Het viel mij prima mee, niet drinken en roken.. wel heb ik denk ik wel 40 keer de vraag gehoord of ik niet zwanger zou zijn.. ik maar ontkennen natuurlijk met een rot smoes dat ik stand-by zou staan voor het ziekenhuis, volgens mij hebben ze het voor de helft geslikt..
    En natuurlijk om 12 uur een wens gedaan.. dat ik hoop dat alles goed zal gaan met de kleine op komst!!
    Ben nu de dag erna wel erg brak hoor! en dan ook weer de hele week werken, daar zie ik flink tegenop. Zit namelijk nu in de moeheid en rugpijn fase..

    Hoe is jullie avond verlopen?? Groetjes Marion
     
  18. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Beste wensen iedereen!
    Ik heb het vanacht volgehouden tot 4 uur, was wel moe maar t was een gezellig feest. Heb om 12 uur wel lekker een glaasje champagne genomen, dat hoort er bij vind ik, verder nix gedronken. Dat is toch wel weer ff wennen om droog te staan met oud en nieuw! Volgend jaar dan maar dubbel vieren :)
     
  19. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Een vruchtbaar en gezond 2006 allemaal!!!

    Ik heb hahaha een hele fles Champompy gedronken, das een alcoholvrije appelcider voor kids. Was heerlijk! Konden we toch knallen om 00.00 uur. Lag er om 2 uur in en was de volgende ochtend helemaal brak. Had gewoon een middagdut moeten doen... Heb mijn slaap zo hard nodig nu... Maar goed, dit is voor velen onder ons een spannend nieuw jaar, waarin veel baby'tjes komen gaan...

    Liefs Anna
     
  20. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Nou over brak zijn gesproken, dat was ik ook nu nog steeds!!!
     

Deel Deze Pagina