Niet lekker vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belle84, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle84

    Belle84 Lid

    9 jul 2007
    92
    0
    0
    Hoi Dames,

    Al een paar dagen heb ik best snel last van mijn buik. Vooral als ik het druk heb op zware boodschappen til. Gisteravond dacht ik bij het afvegen een klein puntje bloed te zien. Daardoor heb ik slecht geslapen met nachtmerrie over miskraam en dat soort dingen. Vandaag voel ik me echt niet fijn, maar misschien krijg ik juist last van mijn buik omdat ik me zorgen maak.

    Hebben jullie wat opbeurende woorden voor me?

    Volgende week vrijdag moet ik voor een termijnecho met 12 weken. Hoop echt dat het kleintje er dan lekker bij ligt te spartelen.

    Liefs van Belle
     
  2. memke

    memke Actief lid

    15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    meid niet teveel zorgen maken hoor. ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is,maar wat voel je dan precies? echte pijn of wat zeurderig?
    En ja stress helpt niet hoor, en als je er toch erg over in zit kun je altijd je VK misschien even bellen... je zit toch voor het weekend en dat is altijd vervelend als je ergens mee zit..
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    rustig aan doen, niet al te zwaar gaan tillen.
    ik neem me man steeds mee als ik boodschappen moet doen zodat hij de zware dingen kan tillen (hij wil niet dat ik al te zwaar til)
    als ik te zwaar til merk ik het ook aan me buik die is dan wat gevoeliger dan anders.
    en een beetje bloed wil nog niet alles zeggen zou me daar niet druk om maken.
     
  4. Joyce79

    Joyce79 Lid

    2 apr 2007
    66
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb vandaag ook de vk gebeld voor het weekend. Maakte me enorm zorgen omdat mijn vorige zwangerschap is geeindigd in een miskraam. Ze deed helemaal niet moeilijk en heeft vanmorgen gelijk een echo gemaakt, alles was oke!
    Bij twijfel dus altijd bellen, want die stress is ook niet goed!

    Groetjes,
    Joyce
     
  5. Ik zou ook even bellen voor al de zekerheid.

    Maar ik 'dacht' ook bloed te zien bij Liene. Mijn man moest dan zelf mijn slipje komen inspecteren :oops:. Natuurlijk was ik de enige die het zag, zo ienieminie was het.
    Zou het bij jou ook niet zoiets zijn?

    Maar bel even, dan ben je gerust.
     
  6. Belle84

    Belle84 Lid

    9 jul 2007
    92
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

    Ik vind het zo rottig om gelijk aan de telefoon te hangen bij de VK. Vooral omdat het volgens mij niks is om me zorgen over te maken. Ik moet zeggen dat ik wel sinds vanmiddag extreme rugpijn heb. Maar volgens mij zit ik niet lekker op mijn stoel op mijn werk en loop ik te gespannen.
    straks lekker vroeg naar huis en dan lekker liggen op de bank.

    Daarstraks heb ik een half uur op het toilet gezeten, omdat ik ineens last van extreme verstopping had :oops: Nou, na dat harde werken zeg maar was er ook niks van bloed te zien, dus dat stelt me wel heel erg gerust, haha :)

    Ik denk dat ik gewoon rustig ga afwachten en mocht ik echt bloedingen krijgen dan zal ik zeker die telefoon pakken hoor!

    Liefs van Belle
     
  7. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als je nou weer wat bloed krijgt niet direct schrikken, ik heb het ook gehad na verstopping. Elke keer als mijn ontlasting moelijker ging (smakelijk he :) ) dan kreeg ik een bloeding na een paar uurtjes.
    De eerste 12 weken ben ik ook enorm onzeker geweest en soms nog steeds wel. Hoort er een beetje bij.
    Probeer zo nu en dan ook te genieten!
     
  8. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik wilde in het begin ook teveel doen, boekenkasten verplaatsen enz, ik kreeg daarna soms ook wat bloedverlies. rustig aan doen is het enige dat helpt
     
  9. Belle84

    Belle84 Lid

    9 jul 2007
    92
    0
    0
    Hoi Dames,

    Afgelopen vrijdag is er een echo gemaakt en het zag er gelukkig perfect uit. Het is nu al een druktemakertje. Wat lag ons kindje te spartelen zeg! Het zag er echt uit of het kindje het ontzettend naar z'n zin had. Ik ben weer helemaal gerustgesteld en mijn man zag ik ook zitten stralen toen hij het kindje zag bewegen op de echo. :D

    Groetjes!
     
  10. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    hey belle, fijn dat alles goed was! maar probeer je er wel aan te houden dat je niet zwaar mag tillen! niet goed voor jouw banden ---> zie rugpijn en helemaal niet voor jou kleintje!

    neem bij het boodschappen doen lekker je mannetje mee, zijn lijf kan nu veel meer hebben dan het jouwe!

    over die verstopping; ik neem dan zo'n klein pakje vifit melk, werkt ideaal!

    nou meis, geen gekke dingen meer doen hoor!
     
  11. Samama

    Samama Niet meer actief

    Meis vergeet niet dat een verloskundige daarvoor is he! Ze is er om jou gerust te stellen als je je zorgen maakt, zeker bij je eerste kindje! Maar ben blij voor je dat alles goed is!
     
  12. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Offtopic @samama, kom je ook kletsen bij de januari mama's?

    zie dat je net als ik uit utrecht komt!
     

Deel Deze Pagina