Niet meer testen uit onzekerheid

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mijz11, 15 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    hi,

    Nog redelijk onverwachts blijk ik zwanger van ons 4de kindje. Uiteraard zijn we helemaal gelukkig. Ik schrijf ‘onverwachts’ omdat we maar 1 poging konden doen mijn afgelopen cyclus (man moest een aantal weken weg voor werk) en dat was vroeg voor mijn eisprong (zo’n 5 dagen ervoor).

    Maar niets is minder waar, ik teste een paar dagen voor mijn NOD licht positief. Deze werd 2 dagen later iets donkerder maar daarna is het daarop blijven hangen. De strepen kwamen steeds meteen maar werden niet duidelijker, ook niet lichter.
    Cb digitaal gaf op NOD of bij 4w1d 1-2 aan. Ik hoopte al op een 2-3. Sindsdien niet meer getest. Ik durf het niet meer. Word er alleen maar onzekerder van. Maar wil zo graag die knaltest die ik ook ken van mijn vorige zwangerschappen.

    De laatste test was 3 dagen terug. Wat zouden jullie doen? Stoppen met testen of nog eentje doen? Ik heb trouwens geen bloedverlies gehad.
     
  2. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    Banner is trouwens een gokje. Ik moet ongeveer zover zijn.
     
  3. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Welke test heb je gedaan? :) (op de cb digitaal na). Ik heb een soortgelijke situatie namelijk. Kv2v5 zie je wel dat het oploopt (verschil tussen maandag en vrijdag is goed te zien) maar zeker geen knaltest zoals bij de vorige 2 zwangerschappen.

    Dat was bij andere dames ook niet het geval dus misschien ligt het aan de test? Ik zit nu op 4 of 4,1 gok ik en had donderdagmiddag ook 1-2 weken op cb digitaal.
     
  4. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    Ik ook de kv2v5 inderdaad. Met 3 dagen ertussen nog amper verschil en dat ben ik van vroeger niet gewend. Laatste kV test was van dinsdag dus stel dat ik nu nog zou testen dan zou deze toch veel duidelijker moeten zijn??!! Maar ja... wil ik dat nog doen?
     
  5. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Normaliter zou ik zeggen, ja.. maar ik weet niet of die testen nog echt zo goed zijn. Ik had inmiddels ook wel een knaller verwacht haha. Dit is bij mij het verschil tussen maandag(avond) en gisterochtend.

    Anderzijds, zwanger is zwanger en je hebt een positieve test ik heb zelf nog 1 cb liggen, die ik woensdag denk ik doe, dan hoop ik wel dat er 2-3 staan.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42 KB
      Weergaven:
      118
  6. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    Jouw laatste test is duidelijker dan de mijne. Maar goed, ik heb na NOD niet echt meer getest ook. Heb dus geen idee. Wil het eigenlijk loslaten maar ja... die stomme onzekerheid ook!
     
  7. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ik denk dat je daar niet al te veel op moet letten. Eerder had ik op de NOD ook een knaltest en nu geen idee wanneer NOD was. Ivm stoppen met anticonceptie. Probeer het inderdaad los te laten, probeer ik ook. Alsof het zo had moeten zijn stond ik vanochtend bij de kv voor nieuwe testen, kv2v5 waren op haha. Voor mij een soort reden om het dan maar los te laten en volgende week de cb digitaal op te maken.

    Zeker stom, maar we willen gewoon heel graag weten waar we aan toe zijn :)
     
  8. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    Ja vooral dat laatste! Kon je maar even in je buik kijken :)
     
  9. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik wilde het wel weten hoe t zat dmv testen. Vond het niet weten erger dan weten dat t mis was, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
     
    Mamalove2014 vindt dit leuk.
  10. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    Datzelfde gevoel heb ik ook. Het kan twee kanten op. Óf ik heb een mooie knaller en dat zou dan een stuk fijner voelen (al zegt het nog niet veel over de toekomst natuurlijk) óf het is nog steeds vaag of zelfs weg. Maar ja, wat dan? Dan is het ook nog steeds afwachten wat er gebeurt.
     
  11. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Mijn ervaring is wanneer de streep lichter werd of bijna weg was ik ook vrij vlot er na ging vloeien ( een echte miskraam vond ik het de eerste 2 keer niet, dat was meer een pittige menstruatie. Niet minder verdrietig hoor)
     
  12. Mijz11

    Mijz11 Niet meer actief

    Nou alsof ik het wist... net heel licht bloedverlies bij afvegen. Ik denk een teken dat het afgelopen is.
     
  13. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoe gaat het nu?
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ze is niet meer actief hier.
     
  15. Jennifer93

    Jennifer93 Actief lid

    3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    Dit vind ik best irritand.. een topic openen, mensen reageren, 3n dan je account verwijderen zonder te laten weten hoe het afliep..:(
     
    AniS vindt dit leuk.
  16. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oh wat apart!!!
     
  17. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nou idd.. Waarom verwijderd iemand het account dan.. o_Oo_O
     
    Jennifer93 vindt dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja ik vind dat ook erg irritant.
    Vooral als het topic vrij recent geopend is. Mrja.
     

Deel Deze Pagina