niet ongesteld, niet zwanger na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cherry blossom, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    Heyy meiden

    Ik heb 31 juli een vroege miskraam gehad, kan het zijn dat de maand erop de ongesteldheid extra lang uitblijft? ik had maandag ongesteld moeten worden, ben dus 2 dagen overtijd. Heb getest, was negatief.. maar nog geen ongie te bekennen... iemand hier ervaring mee?
     
  2. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi...

    ik heb 31 juli ook een miskraam gehad, en moet
    eigenlijk rond 2 sept ongi worden maar nog
    geen ongi gevoel....het kan zijn dat je het pas
    na 6 weken weer wordt...
    Spannend allemaal hoor...
    Heel veel succes met wachten!

    LIEFS nony
     
  3. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    ooh echt 6 weken? he, bah dan ben ik liever meteen ongie zodat ik verder met de volgende ronde kan... kvind wachten al zoo moeilijk! haha jij ook nie? dan moet ik nog 2 weken langer wachten ook nog misschien! bedankt voor je antw!
     
  4. Debstar

    Debstar Lid

    29 aug 2007
    8
    0
    0
    Bankemploye
    Roosendaal
    Ja meiden klopt.. 4 tot 6 weken na de curretage wordt je normaal gesproken weer ongesteld.. :evil:
    Ik zit nu op 3 weken en wacht dus ook met smart af.. dan kun je weer ns gaan kijken naar je cyclus.. Wij zijn wel gewoon aan het klussen, maar ja het blijft een verrassing he!?
    Ik ben op 7 augustus gecurreteerd en toen liep ik alweer bijna 4 weken met een leeg vruchtzakje.. Niet omdat ik niet gecurreteerd wilde worden, maar omdat het gewoon zo liep!
    Het was onze eerste zwangerschap, ik was de 1e ronde al zwanger en hopelijk duurt het nu ook geen maanden.. maar ja, ook dat is afwachten!

    Hoe gaat het met jullie? De ergste klap al te boven?

    Groetjes Debby
     
  5. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    kben vandaag 1 dag overtijd.. keb meteen getest en ik kreeg n heel vaag lijntje te zien.. na die vroege miskraam vorige maand.. kan het zijn dat de test ook positief aangeeft omdat er van vorige maand nog hcg in mijn urine zit? zijn jullie hier ook bekend mee?

    groetjes cb
     
  6. Ja dat kan. Op de bijsluiter van mijn test staat ook dat als je minder dan 8 weken geleden een miskraam hebt gehad er nog HCG in je urine kan zitten. Maar wie weet ben je wel zwanger... Erg lijkt me dat die onzekerheid. Je zal denk ik later nog eens een test moeten doen, of naar de ha gaan om te vragen of je over een week of 2 een termijnecho mag laten doen. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap namelijk een termijnecho gehad met 6 weken en dan zie je al wat zitten, zelfs toen al klopte het hartje. Suc6!
     
  7. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Na een miskraam kan je cyclus goed van slag zijn meis, ik weet t is vervelend ;)
     
  8. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    hey
    ja reken maar dat ik daar ervaring mee heb.
    jammer genoeg.
    heb op 15/7 een miskraam gehad.
    2 x op echo geweest toen was nog niet alles schoon.
    en op 5/8 ben ik pas de rest van de stolsels verloren(sorry voor de details)
    dus moet je nagaan hoe lang ik al aan het wachten ben.
    mag pas vanaf 5/8 beginnen met tellen dus als ik 6 weken reken is dat 16/9 dat ik ongi moet worden.
    dat is 2 maanden verder.
    word er een beetje moedeloos van.

    Maar het komt vast goed ik probeer positief te blijven.
     
  9. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De 2 cycli na mijn miskraam waren evenlang en langer dan anders (6 weken). Ik heb het gevoel dat het nu weer op orde komt want ik heb onlangs mijn ei gevoeld, dat betekent dat mijn cyclus weer wat korter wordt. Om dus maar te zeggen dat je cyclus indd even van slag kan zijn, maar dat hoeft niet altijd...
    Succes!
     
  10. MJB

    MJB Lid

    23 aug 2006
    25
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb na mijn curretage in januari maar liefst 4 maanden moeten wachten op mijn menstruatie, daarna weer 2 maanden en sinds juli is eindelijk mijn cyclus weer normaal geworden. Ik werd er soms wel een beetje wanhopig van. Ik denk dat het er aan ligt hoe snel je lichaam nodig heeft om weer in balans te komen. Nu maar hopen dat we snel weer zwanger zullen raken.
     

Deel Deze Pagina