Niet ongesteld stop week

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door nedjla, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Hoi wie heeft dit ook gehad ben niet ongesteld geworden in mijn stop week heb test gedaan die was negatief dus daar ligt het niet aan was heel benieuwd want heb dit nog nooit gehad
     
  2. Emilie69

    Emilie69 Niet meer actief

    Ik word sinds de geboorte van de jongste nooit meer ongesteld in de stopweek. Al bijna 12 jaar nu. Ik heb navraag gedaan bij de gyn en die vond het niet raar of gevaarlijk. Voor mij wel zo makkelijk. Ik slik trouwens jass, een 2 fasenpil, 24 roze en 4 witte tabletjes.
     
  3. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik heb het weleens gehad.
    Dan werd ik niet ongesteld in mijn stopweek en moest ik gewoon weer beginnen met een nieuwe strip,en dan had ik na 1 of 2 dagen een kleine bloeding.
    Heb je helemaal geen bloeding gehad? Ook niet toen je net aan de nieuwe strip begon?

    Was sowieso altijd maar minimaal ongesteld, soms maar 2 dagen, 5 is echt een max bij mij, vooral toen ik nog de pil slikte.

    Als je het vaker hebt, zou ik wel even navraag doen bij je HA.
     
  4. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Nee helemaal geen bloeding gehad ik heb het 1x eerder gehad toen was ik zwanger van me eerste kindje dus ik schrok best wel maar heb getest die was gelukkig negatief maar ik denk dat ik gewoon weer over ga op de mirena spiraal zodra dat weer kan is 5 jaar en daar van werdt ik ook niet ongesteld
     
  5. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Dat gebeurd wel eens. Heb ik ook wel gehad. Als de test negatief is zou ik zeggen dat je niet zwanger bent en dat je gewoon een keertje niet hebt gebloed.
     

Deel Deze Pagina