Niet stil kunnen zitten... chagrijnig als ik niks kan doen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemeis, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

    Annemeis Fanatiek lid

    11 sep 2011
    2.156
    768
    113
    Hoi,


    Wie kan er net als ik niet stilzitten? Niet op je werk, niet thuis of waar dan ook. Altijd moet iets te doen of te bedenken hebben...

    Ik word echt gek van mezelf af en toe. Gezin met 2 vrij drukke kinderen, werk 3 dagen en ik studeer daar nog naast maar toch verveel ik me.

    Op maandagmiddag was ik vrij en vandaag. Omdat mn zoontje niet fit is ben ik morgen weer de hele dag thuis en ik ben er alweer helemaal klaar mee. Heb vandaag maar grote schoonmaak in de keuken gedaan. Had ik in de herfstvakantie ook al gedaan maar weer ff alles helemaal leeg en schoon en netjes erin. Zoontje vind het leuk om daarmee te helpen.

    Echt, ik word gek van dat thuis zitten. Kan ook bijna niets meer verzinnen om te doen want het huis is gewoon schoon en opgeruimd. Kan wel nog wat kasten schoon gaan maken maar is eigenlijk allemaal van de herfst of kerst nog gedaan. Studie gaat ook niet als de jongste thuis is en eigenlijk loop ik daarmee ook prima op schema.

    Buiten is ook geen weer om lekker te gaan fietsen of zoiets, Pff ik wil gewoon weg, iets gaan ondernemen ofzo. word hier zo chagrijnig van! Helaas heb ik op m’n werk ook al weinig uitdaging meer maar moet nog 1 jaartje studeren en dan hoop ik met m’n master een andere baan te zoeken die wel uitdagend is (voor een paar jaar).

    Het lijkt erop alsof ik m’n hoofd aldoor maar bezig moet houden met het liefst iets nieuws... Wie heeft hier ook last van en wat doe je ermee?
     
  2. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Herkenbaar. Ik ga morgen van ellende maar een dagje shoppen...
     
    Huismuisie en Ysabella vinden dit leuk.
  3. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889