Niet te geloven (ECHT BIZAR!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnimeel, 16 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Afgelopen vrijdag gebeurde er echt iets onverklaarbaars. Dames dit wordt een bloederig verhaal, je bent dus gewaarschuwd.
    Mijn man en ik waren erg in de stemming vrijdag en zodoende kluste we erop los :oops: . Wat schetste onze verbazing: na het klussen (jaja, vreemd standje) viel er een plasje bloed op de grond (mijn mans piemel was dus ook rood!) en het bloed stroomde zo langs mijn benen naar beneden :confused: . Ik rende gelijk richting maandverband zo van de duivels zijn gekomen. Wat ik vreemd vond op dag 28 want ik heb een cyclus van 33 dagen! Anyway, om een lang verhaal kort te maken, na het wassen en installeren van het maandverband gingen we richting bed. ’s Ochtends was er NIETS meer aan de hand. In mijn maandverbandje zat niet 1 druppeltje bloed. Werkelijk niet te geloven. Ik heb echt geen idee wat er gebeurd is maar ik vond het wel erg bizar dat er na het klussen gewoon bloed langs mijn benen liep, zo op de grond. En 8 uur later was daar niets meer van te merken. Heeft 1 van jullie dit ooit gehad of hebben jullie een idee wat er gebeurd kan zijn. Ik vind het echt abnormaal! Jullie :(: :(: :(:
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou zeggen er is een adertje gesprongen en dat heb je gezien.
    Maar weet niet wat de andere meiden ervan zeggen.
     
  3. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Zo nou , ik zou het ook niet weten.
    Maar je schikt wel he, als dat gebeurd :confused:

    En als je :evil: nog niet moest hebben :(:

    Ik zou het maar in de gaten houden jho :(:

    En misschien even de dokter bellen, :(:

    gr.manon.
     
  4. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik dacht ook meteen aan een gesprongen adertje. Als het bloed dan begint te stelpen, stopt het bloeden en kan het inderdaad een kort moment zijn dat je bloed verliest.
    Als het vaker voorkomt zou ik toch even kontakt opnemen met je huisarts.

    Groetjes Noralien
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Heb het 2 maanden terug gehad tijdens het geklus kreeg ik een beetje schrijnend gevoel in mijn vagina en tja en begon ook erg te bloeden.
    Mijn hele washandje zat vol met bloed en volgende dag was het ook over.
    Was dus ook net een paar dagen voor mijn NOD, maar ik had gewoon een wondje gekregen.
    Volgensmij komt het doordat je wat minder vochtiger bent en dat is toch wel vaak zo voor je menstruatie.
     
  6. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Daar heb ik eigenlijk nooit last van....
     
  7. Niet meer actief

    Sorry, maar ik heb echt zo moeten lachen om je verhaal heel vreemd allemaal, maar wat voor standje heb je in godsnaam gedaan zeg?? hahahahah :)
     
  8. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Uhm , dit kan ook gebeuren als je de missionaris doet ;)
    Dat heb ik zelf een keer gehad namelijk .

    Groetjes Joyce
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    en dan vind jij witte kwarkverhalen vies.... :(: :(: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    just kidding he..
    maar goed , ik zit ook aan een gesprongen ader te denken, heb ik ook wel eens gehad maar dan niet zo heel heffie bloeding maar alleen beetje bij het wegvegen van mannelijk liefdes shotje.....

    liek.
     
  10. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Op z'n hondjes......Maar dan staand zeg maar. :oops:
    Snap je het???
     
  11. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Whahahahahaha oh sorry hoor :)
    Maar ondanks dat jij ontzettend geschrokken zal zijn , kan ik wel lachen om de uitleg van welk standje jullie deden :p

    Groetjes Joyce
     
  12. Niet meer actief

    :)

    Ja, ik snap 'm dus niet gehurkt zeg maar maar echt op z'n hondjes staand.... :oops: Ik heb het ook een keer gehad met hetzelfde standje maar geen bloed wel ongelofelijkeeeeeeeee krampen niet normaal meer, de volgende dag naar de huisarts geweest bleek mijn eisprong te zijn zegt ie :confused:
     
  13. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    HAHA Dat standje lukt mij al helemaal nie....
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hihihi ons ook niet.....!

    Pim
     
  15. Niet meer actief

    Echt niet? Gewoon proberen mij lukt het prima hoor :)
     
  16. Niet meer actief


    Pim, ik heb de banner er ook uitgegooid ik zie het wel... Mijn NOD is ook op 10 februari...
     
  17. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    nope hebben we al vaker geprobeerd hurkende en staande, maar helaas niet gelukt. en het voelt al duidelijk nie prettig. zijn er uiteindelijk mee opgehouden om het te expirimenteren.....
     
  18. Niet meer actief

    Ook niet hurkend? Je zou zeggen dat dat juist heel makkelijk is maar voor iedereen is het anders natuurlijk.... 8)
     
  19. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ooohh, jemig!
     
  20. aliki

    aliki Lid

    16 jan 2006
    53
    0
    0
    schoonmaakster
    bunnik
    Hoi Hoi

    Ik heb dit ook wel eens gehad en ben toen naar de dokter gegaan omdat ik me kapot geschrokken was deze heeft met een eendebek gekeken en het was van binnen een beetje kapot waarschijnlijk had hij net effe iets te diep gezeten of te hard gestoten :oops: en moest iets voorzichtiger doen

    Heb het naar na ook niet mee gehad
     

Deel Deze Pagina