Hoe kom je aan die foto? Ik neem aan dat ze niet gaan zingen terwijl je je kind gaat halen/brengen, maar ergens bij een hapje oid, en dan ben je zelf toch op je werk?
Meestal geven de ouders een camera mee en ik maak dan foto's tijdens het feestje! Ook maak ik foto's van de traktatie, de slingers, de muts, de 'verjaardagsposter' die aan de deur hangt en het cadeautje dat het kindje van ons krijgt. Leuk voor in t plakboek! en een leuk beeld voor de ouders!
Ymke gaat wel trakteren dus Heb vanmorgen de mand al klaargemaakt, helemaal mooi gemaakt met servetten en lintjes. Vind het toch wel iets bijzonders hebben.
Marthijn gaat wel trakteren. Een doosje rozijntjes, leuk in een soort van papieren rugzakje. www.kleurplaten.nl daar zijn ze te vinden. Ik moet dus nog behoorlijk crea bea aan de slag....... maar dat vind ik leuk dus das niet erg. Voor de leidsters gewoon een lekkere grote koek. En een fototoestel geef ik gewoon af en dan maken ze mooie kiekjes. gr. wup
Ik wilde er ook niet aan, maar heb het toch uiteindelijk maar gedaan. Gewoon zelfgebakken cakejes, versierd en ingepakt in folie in een mooie mand. Achteraf bleek dat hij het geweldig had gevonden! We hadden ons fototoestel vergeten en daarom kregen we van hun direct 's middags een afdruk, hadden ze speciaal snel laten maken, Jesper met een big smile. Ik ben helemaal om, lekker laten traktereren met 1 jaar.