niet willen slapen in de avond

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jinx, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

    jinx Actief lid

    26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    Hoi meiden.

    Mijn zoontje is nu 9 weken oud en een heerlijk mannetje.
    Hij slaapt nog best veel overdag,maar na de fles van ong 19.00 wil ie niet gaan slapen,terwijl ie toch echt moe lijkt te zijn.
    Het is dan soms een uurtje stil en dan zet meneer het op een brullen.
    Vaak laten we hem even huilen maar het wordt toch al gauw krijsen en ja.. dan maar weer eruit halen.
    Op zich vind ik het geen probleem al ie dan rustig bij ons beneden zit tot aan zn volgende fles van 23.00,maar ja vraag me wel af of ie er dan niet nu al aan gaat wennen......
    Hij is nog wel erg klein du je zou denken van niet.

    Wie heeft dit nog meer?

    gr linda
     
  2. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Clusteren :)

    Kleine baby's hebben dat soms. Meestal bij BV baby's maar FV baby's doen het ook wel. De mijne in ieder geval wel.

    Vaak zijn ze dan een paar uurtjes onrustig, hebben mama/papa honger etc. Het schijnt te zijn om de dag te verwerken. En bij BV om zich vol te tanken voor de nacht.

    Dus niks geks, en gaat met een paar weken wel weer over.
     
  3. Paarse80

    Paarse80 Fanatiek lid

    5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook gehad, met ongeveer 10-12 weken was het over en gaat hij heerlijk slapen.
     
  4. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Wij hebben dat ook, maar overdag vanaf 11 uur slaapt ze bijna niet. We doen nu het volgende:

    19:30 naar bed
    15 minuten laten huilen
    kijken, knuffel en aai over haar bol en zeggen dat ze echt moet gaan slapen, vooral er niet uithalen. Weer weggaan en steeds herhalen.

    De 1e 2 avonden zijn we bezig geweest tot 21:30 en toen is ze in slaap gevallen. Nu valt ze eigenlijk bijna direct in slaap en wordt steeds na 20 minuten jengelend wakker en valt dan binnen 5 minuten weer in slaap. We hopen dat ze zo over een weekje doorheeft dat ze maar beter kan gaan slapen, omdat we haar er niet uithalen.

    Als ze heel erg overstuur was ben ik naast haar gaan zitten op een stoel en over haar armpje wrijven.
    Bij mijn zoontje was het met 4 maanden over en ging hij gewoon slapen.
     
  5. Skye

    Skye Niet meer actief

    Hier ook. Kyra kan heel de dag op bed gelegd worden, maar tussen de enerlaatste en laatste fles is ze altijd wakker. Na de laatste fles valt ze wel als een blok in slaap
     
  6. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.363
    2.156
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    Heel herkenbaar vanaf de geboorte tot op de dag van vandaag wil hij na de fles van 6 uur niet meer slapen,, pas na een uur aan het wiegen te zijn geweest geeft hij toe ( als je gelukt hebt )
    Na de fles van 22.00 uur valt hij zow in slaap,,,,,

    Is heel normaal :)

    Liefsz
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier ook 1 die niet wil slapen s'avonds, gewoon elke avond blijven proberen.
     
  8. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat proberen hebben we al snel opgegeven. Dan kwam hij na zijn laatste fles ook slecht in slaap. Terwijl we de kleine gewoon lekker bij ons hadden liggen (meestal op onze buik), Beetje prutsen met de speen, soms een mini flesje tussendoor. En dan zelf rustig op de bank wat tv kijken/lezen. En dan sliep hij na zijn laatste fles veel rustiger.

    Dus even kijken wat bij jullie werkt!
     

Deel Deze Pagina