verkouden en niet kunnen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door koetjeukkel, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koetjeukkel

30 apr 2008
    27
    0
    0
    Hallo allemaal,

onze dochter is nu 8 1/2 maand en vreselijk verkouden. Nu is het zo dat ze de eerste maanden een echte huilbaby was en blijkt dat ze ernstige koemelkallergie heeft. Ook heeft ze reflus (krijgt ze losec voor) en heeft ze movicolon om haar darmen aan het werk te houden.

Nu wordt ze dus om de 1 1/2 a 2 uur gillend en huilend wakker. Ze is wel verkouden, maar is het echt dat waar ze zo van ondersteboven is? Ze krijgt wel wat vaste voeding sinds 6 maanden. Alleen worteltjes en aardappeltjes verdraagt ze tot nu toe, de rest krijgt ze darmkrampen van. Nu is het wel zo dat de worteltjes vaak onverteerd in haar luier zitten. Ik zou het zo in de magnetron weer op kunnen warmen. Ik maak trouwens het eten wel helemaal vers.

Heeft iemand raad, want ik merk dat ik nog zo vreselijk onzeker ben na alles wat er gebeurd is.

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Bij ons helpt een ui doorgesneden naast haar bed dan kan ze 's nachts beter ademen.

Ook luuf mag je gebruiken. (een soort Dampo maar dan voor baby's)

Strkte er mee!

3. appelthee

appelthee Niet meer actief

en wij gebruiken ook de neus spray van vsm is voor kids en op homeopatisch basis.. daarbij gebruikte wij ook de hoestsiroop.
    intussen zijn we een hele apotheek haha

succes want het is geen pretje ..

wie weet heeft het ook te maken met de doorkomende tandjes?

4. koetjeukkel

30 apr 2008
    27
    0
    0
    de tip over het ui en de luuf kreeg ik inderdaad net ook van m;n moeder. M'n schoonzus had nog luuf staan, dus dat daarnet opgesmeerd. Nu ondertussen al weer 2x huilend wakker geworden. Zo sneu.

Tandjes zullen het hoop ik niet zijn, want in 1 1/2 maand zijn er 8 tandjes doorgekomen. Hoop niet dat ze al met kiezen bezig is, lijkt met niet toch?

Deel Deze Pagina