daar zaten we dan vol in spanning bij de gyn. met mij is alles in orde. maar man lief heeft te weinig zaadcellen.. zo weinig dat alleen maar icsi voor ons geld.. in januari moeten we terug en dan horen we wanneer het eventueel kan plaats vinden. daantje
he jeetje daantje wat een terleurstelling moet dat zijn geweest voor jullie ik wens jullie dan ook heel veel sterkte en boel veel succes gr debbie
Hoi Daantje, Wat vervelend voor jullie. Wij hebben ook problemen en bij ons ligt het aan mij. 2 weken geleden is IUI voorgesteld en moest nog besproken worden, en gister heb ik gehoord van onze arts dat IVF voor ons toch beter zou zijn. Wij moeten ook een nieuwe afspraak maken, en dan word het dossier doorgestuurd naar het EMC en zo rol je steeds verder de molen in. Misschien een brutaal vraagje, maar zit jou gyn toevallig ook in het IJsselland Ziekenhuis? Groetjes Elvira
He vervelend zeg daar schrik je behoorlijk van en de teleurstelling zal groot zijn. Ik hoop dat je toch snel zwanger mag zijn! Volgende week gaat de HA bij ons kijken hoe het met het zaad van man lief zit. Wordt er iets negatiefs ontdekt worden we ook doorverwezen naar de gyn.
Vervelend nieuws voor jullie zeg. Hopelijk kunnen jullie elkaar toch goed steunen. En hopelijk gaat het allemaal niet al te lang duren voor jullie! Veel sterkte hiermee Groetjes
Hey, Een jaar geleden kregen wij hetzelfde bericht... Heeeeeeel veel succes meid en geloof me: Houd moed! Het is heel moeilijk allemaal maar vecht echt met zijn tweetjes! Gun jezelf het geluk van een Kleintje, al kost het bloed, zweet en tranen... Hou ons op de hoogte! Liefs Elmo
Meid sterkte.... Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Vorige week hebben wij ook te horen gekregen dat het zaad niet goed is. Het probleem bij ons zit hem in de vorm. Hij heeft slechts 7% goede cellen. Wij hebben 1 december een eerste afspraak in het AMC.