Niet zomerslank maar winterslank

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Gootje1988, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hallo,
    Helaas na een andere pil te hebben gekregen in combinatie met ook teveel gegeten ben ik +10 kilo nadat ik vorig jaar zeker 25 kilo kwijt was geraakt. Vandaag een koper spiraal laten plaatsen dus vanaf nu geen hormonen meer (wooohooo!)
    Na de vakantie was ik 92,7 en vanochtend was de weegschaal na anderhalve week 91,2.
    Ik ben 1.75 lang dus eigenlijk moet ik naar de 75 kilo. Of dit gaat lukken? Geen idee... Ben al sowieso blij als ik weer 82 kilo weeg maar we gaan het gewoon proberen! Zijn er meerdere die bezig zijn en het gezellig vinden om mee te praten?
     
  2. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Zelf ben ik ook al een tijdje bezig met afvallen en dat gaat met ups en downs en probeer nu weer in een up te komen :)
    Ben al van de 111.8 naar de 94.1 geweest maar toen kwam er een down en ben ik terug gezakt naar 98 en dat probeer ik nu dus weer te laten zakken sinds 22 augustus, zit nu weer op 96,5 geef mezelf als doel om op 22 oktober eerst 90 te wegen en vanaf daar steeds een nieuw doel te stellen.. wil uiteindelijk op 65 uitkomen maar met 70/75 ben ik ook blij
     
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Wauw wat een super resultaat al! Dan ben je nu al een compleet ander persoon lijkt mij.
    Nou dat moet lukken toch in oktober? Wat is je lengte?
     
  4. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Dankjewel:) zelf zie ik eigenlijk niet echt verschil, kleding is wel te groot en heb daarom ook veel weg gedaan, en als ik nu nieuwe kleding haal pas ik wel in kleinere maten en dat is echt super fijn!! En andere mensen zeggen ook wel steeds dat je echt goed kan zien dat ik ben afgevallen heb nu ook wel foto’s op mn tel staan zodat ik binnenkort kan vergelijken:) ik ben 1.68.. jij bent ook al lekker op weg bij jou is het eerste gewicht er ook al af :thumup::thumup:
     
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja dat is moeilijk hè... In je hoofd blijf je " dik "..
    Dat had ik ook heel erg en nu nog steeds... Oke nu ben ik ook echt nog dik maar toen ik 82 kilo was had ik nog maar licht overgewicht maar toen voelde ik mij ook echt dik... Dat schijnt echt heel lang te duren voordat het in je hoofd ook goed zit.
    Wat fijn kleine kleding aan te schaffen! Ik had helaas weer grotere kleding aan moeten schaffen dus hopelijk pas ik straks mijn oude kleding weer...
    Dat word straks als je je streefgewicht heb gehaald echt een super voor en na foto!
    Ja vanochtend 91 kilo dus de 8 komt al weer in de buurt gelukkig. :D
     
  6. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Ja je went aan je lijf he, soms sta ik weleens in de spiegel te kijken naar mn lijf en dan trek ik wat vet omhoog en opzij enz en dan heb ik wel zoiets van ja als het zo is dan is het wel mooi, maar goed weetje elk pondje gaat door het mondje he, en het komt er makkelijker aan dan dat het eraf gaat :( :p je bent echt goed bezig hoor al 91!! Zakt lekkerrr, ik wil morgen weer wegen maar ik hou wel rekening mee dat k nu mn menstruatie heb hou dan altijd extra vocht vast :(
     
  7. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Phoe herkenbaar... Ook als ik het geld zou hebben dan had ik een buikwand correctie doen... Vooral na 2 kinderen + veel afgevallen vind ik mijn buik erg lelijk.... Mijn man zegt dat het onzin is mja m'n hoofd zegt anders...
    Ow spannend! Lukt het nu wel van alle lekkers af te blijven? Als ik ongesteld ben dan eet ik de eerste paar dagen zoet en zout van alles door elkaar.. heel irritant.

    Je onderschrift is trouwens wel heftig.... Hopelijk draagt het afvallen bij aan zwanger worden
     
  8. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Hebben wel chips en koek in huis maar het lukt me wel om eraf te blijven, liefst haal ik het niet maarja.. ik leef hier niet alleen
    En ben zelf niet echt zo dat als ik ongesteld ben dat k dan ga snaaien :)
    Hopelijk helpt het afvallen indd in positieve zin voor het zwanger raken, zijn nu +7 jaar bezig en 3 kindjes verloren en lopen wel via ziekenhuis nu staan op de wachtlijst om te beginnen met behandeling want er is niks mis verder dat is allemaal onderzocht en in orde, dus hopelijk krijgen we snel een oproep voor de intake mbt iui :) tot die tijd zoveel mogelijk afvallen!
     
  9. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier ook van alles in huis voor kinderen en bezoek maar nu mijn mindset goed is kan ik er vanaf blijven.
    Jeetje wat heftig... Was je lang zwanger? Wat raar dan als er niks gevonden is dat je niet zwanger raakt... Lijkt mij heel frustrerend. Hopelijk is iui de oplossing en heb je gauw een prachtig kindje in je buik.
     
  10. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Soms is het wel goed hoor om gewoon die dingen in huis te hebben.. zo kan je dan mooi je wilskracht uittesten :D
    Bij de 1e was ik 7,5 de 2e 8,4 en de 3e 14,5 waarbij hartje gestopt met 11,6:cry::cry::cry: hopelijk helpt iui indd en anders helpt iets anders hopelijk :)
     
  11. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Hai Dames,

    Heb met jullie mee gelezen en ook ik ga vanaf maandag weer in het ritme en proberen om de - 15 kg aan te tikken. Jullie zijn al goed bezig, super! Elk beetje wat eraf is, is mee genomen.

    Ik schommel vanaf kind al enorm met gewicht en heb nu 6 jaar geleden een gbp gehad, 52 kg mee afgevallen, inmiddels daar weer 10 bij aangekomen en heb vorig jaar een volledige buikwandcorrectie gehad. Maar ik kan jullie verzekeren ook nu ik geen vetschort meer heb hangen voel in mij nog steeds de "dikzak" van 6 jaar geleden. Wil echt de laatste 15 kg eraf en dan hopen dat ik 't lijnen echt los kan gaan laten.

    Jeetje Lotte wat een heftig verhaal zeg, erg verdrietig :( hoop voor jullie dat 't snel en vooral goed gaat lukken
     
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dat zeker! Met chips heb ik nooit geen moeite want daar heb ik zelden zin in maar chocolade...

    Ow wat vreselijk zeg.... Ook geen oorzaak daarvan kunnen vinden? Ik gun het je in ieder geval heel erg om binnenkort blijvend zwanger te zijn

    Hej welkom!
    Wat " leuk " dat we ongeveer alle 3 hetzelfde willen afvallen. Waarom start je pas maandag?

    Wauw wat een hoop ben je al kwijt! Ja dat blijft in je hoofd he.... Ik heb een hele tijd 63 kilo gewogen en dat in combinatie met mijn lengte is dat super slank. Nou gaat dat denk ik nooit meer lukken maar dat hoeft ook niet.
    Wat is uiteindelijk je streefgewicht en lengte? Zit je dan weer op een gezond gewicht?

    Hopelijk zijn we allemaal gauw van die 15/20 kilo's af! Verliezen we samen gewoon een heel mens :roflmao:
     
    Sulley vindt dit leuk.
  13. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Nee er is geen oorzaak voor gevonden, gewoon vette pech gehad:( dankjewel hopelijk mogen we indd gauw een kindje krijgen ♥️:)

    Chocolade met karamel zeezout is zoooooo oefff ♥️♥️♥️ Of met noten en rozijnen is ook lekkerrrr.. of met daim, of die van milka met pinda en karamel volgens mij ♥️♥️ Van chips kan k me vol vreten aan pringles sour cream en ui, zooo slecht allemaal maar zoooo lekker :oops::oops::oops:

    @Sulley welkom, Dankjewel ♥️
    52 kg eraf is echt mega veel! Wauuwww :eek: echt super goed zeg! krijg je na zoveel verlies geen therapie ofzo om met je nieuwe lichaam om te gaan, zodat je jezelf niet meer als dik ziet? Vervelend dat je 10 kg bent aangekomen maar jij kan dit! Je bent zo zoveel kwijt! Met zn alle gaan we de strijd aan en gaat het helemaal goed komen! Gewoon elkaar supporten enz en dan knalllllluuhh:D:thumup::thumup:
     
    Sulley vindt dit leuk.
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nou wel hele nare pech :(

    Hahaha ik hou altijd van simpele chocolade dus gewoon een reep melk chocolade of met hazelnoot. Kinderchocolade is ook erg lekker :p

    Nog gewogen trouwens? Ik was weer 0,2 kwijt dus 90,8 kilo :D
     
    Sulley vindt dit leuk.
  15. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.484
    1.441
    113
    Ik schrijf graag met jullie mee!

    Ik heb meegeschreven met "afvallen vanaf januari" - club en het ging ook heel goed.
    Maar toen we op vakantie gingen de teugels laten vieren en vervolgens gewoon weer compleet losgelaten :|Vooral de wijntjes doordeweeks zijn de boosdoener denk ik, dan ga ik vervolgens ook meer snacken. En ik was gestopt met sporten, dat helpt natuurlijk ook niet mee.

    Vanaf maandag begint het gewone leven van school en werk weer en wil ik ook de draad weer oppakken.

    Ik merk dat mijn nieuwe kleding weer strakker gaat zitten en minder mooi valt, dus ben wel gemotiveerd om het echt weer serieus aan te pakken.
     
    Sulley vindt dit leuk.
  16. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    ook lekker:p vindt milky way ook altijd wel lekker trouwens haha
    Goed bezig -0,2!! Ik was vandaag 96,7 maar hou door menstruatie extra vocht vast, denk als dat straks weg is dan zakt het weer lekker :)
     
    Sulley vindt dit leuk.
  17. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Welkom, ik heb daar ook meegeschreven een tijdje en ben daarna lang stil geweest hun zijn nu al zoveel verder, zal daar ook nog wel komen soms om te lezen en wat te reageren maar ben wel toe aan een ‘nieuwe start’ dus vandaar dat k nu ook hier praat!

    succes met ook jou draad weer opnieuw oppakken, gaat helemaal goed komen!
     
    Sulley vindt dit leuk.
  18. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    @Gootje1988 dank je wel. Ik begin maandag omdat dan onze vakantie voorbij is en alles weer in het gareel komt. En 't weekend is bij ons altijd een dag dat we wat lekkers eten. Maar dat hebben we De hele vakantie nu gedaan hoor :roflmao: en goed er is toch wat af:thumup:

    @Lotte ik hou ook echt van chocolade karamel zeezout:p maar ben sowieso wel een snoeper vooral drop ook.
    Ik krijg ook hulp af en toe maar het wil er in mijn hoofd niet in. Heb nu wel op advies een foto voor mijn maagverkleining, dan foto dag van de buikwandcorrectie en een foto van nu naast elkaar en dan denk ik wel Jezus ben best een slankie nu :eek: maar kan moeilijk de hele dag naar die foto's kijken :roflmao:

    @Sylver welkom bij de club! We gaan er tegen aan dames, we can do this
     
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Welkom! Gezellig!
    Altijd die vakanties hè.... Daarom ook niet zomerslank maar winterslank :roflmao:
    Hoeveel wil je afvallen?
    Vervelend hè kleding die ineens strakker zit, vind dat altijd confronterend...

    Ow irritant hè die periode... hopelijk straks weer alle vocht kwijt en zak je flink.

    Ja het weekend is altijd het moeilijkste. Ik werk om het weekend en als ik werk vind ik het makkelijk maar dit weekend vrij.... Gisteravond een paar doppinda's gegeten, echt niet veel mja vanochtend +0,1 :rolleyes: het is gelukkig niet veel.

    Die foto's moet je misschien ergens ophangen zodat je het meerdere malen per dag ziet?

    Fijn weekend iedereen en we houden ons sterk! :cool:
     
  20. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.484
    1.441
    113
    Ik was er bijna! Nu toch maar voor de winterslank idd :p
    Ik wil er nog graag 7kg afhebben, maar met 5kg zou ik ook tevreden zijn.
     
    Sulley vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina