niet zwanger maar wel moedermelk?????

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nat, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nat

    nat Nieuw lid

    10 apr 2006
    1
    0
    0
    GELENGENHEIDSKAARTEN ONTWERP
    Hallo,



    Mijn naam is nathalie (33) en bezig voor een 2de kind. Intussen ben al 20 dagen nod (5x getest), heb vele zwangerschapssymptomen en sinds vanochtend zijn mijn borsten nog groter en JA hoor..... er komt moedermelk uit (als ik zachtjes op de tepelhof druk). Kan het zijn dat ik dus toch zwangr ben??? Ik heb kennelijk geen HCG in mijn bloed.

    Vorige week bij de HA geweest. Deze heeft me verteld terug te komen als ik 2wk verder ben en nog niet ongesteld ben geworden. Hij vermoede een afgebroken zwangerschap dus dat ik de komende week wel ongi wordt. Zoniet stuurt hij me door naar de gyn.

    Wat denken jullie? Als je een MK dreigt te hebben waarom worden mijn symtomen dan nog steeds krachtiger??


    groeten nathalie
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nathalie,

    ale je een miskraam hebt gehad dan is het logisch dat de symptomen afnemen. Ik zou toch nog eens contact opnemen met je huisarts. Had je altijd een regelmatige cyclus? Kon je het moment van de eisprong duidelijk bepalen? Heeft de huisarts bloed laten prikken dat je weet dat je geen hCG in je bloed hebt? Ik zou nog eens langs de huisarts gaan, want als je zoveel symptomen hebt en je bent niet zwanger, dan is dat wel verevelend.

    Sterkte ermee.
    Mirjam
     

Deel Deze Pagina