Nieuw aankleedkussen gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door heraa5, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heraa5

    heraa5 Lid

    13 sep 2018
    26
    7
    3
    Vrouw
    Mijn dochter is nu zeven maand en ik ben op zoek naar een nieuw aankleedkussen. Het exemplaar wat we nu hebben kreeg ik van mijn schoonzusje en dit is al behoorlijk dun geworden. De stikking is ook al wat losgekomen, dus tijd voor een nieuw. Ik heb al eens een kijkje genomen op https://www.aankleedkussen.net, maar er zijn zoveel aankleedkussens op de markt dat ik niet goed weet voor welke te gaan. Welk aankleedkussen hebben jullie, zijn jullie er tevreden over en – ook niet onbelangrijk – hoeveel hebben jullie ervoor betaald. Ik hoor het graag!
     
  2. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb geen aankleedkussen. Vind ik onzin.
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.032
    15.038
    113
    Ik heb er 2 van bebeyou en erg tevreden over. Had er eerst van hema maar die gingen snel kapot.
    Van bebeyou heb ik er 1 nu ruim 1,5 jaar maar wordt niet heel vaak gebruikt. Die ligt boven maar doe bijna alles beneden in de badkamer. Daar ligt er 1 die ruim 4 jaar geleden is gekocht, nu voor 2e kind in gebruik. En die is nog steeds goed, alleen print wordt beetje vaag inmiddels
     
  4. Lunarosa

    Lunarosa Actief lid

    24 jul 2017
    183
    135
    43
    Vrouw
    Ik heb ook Bébé-Jou, blijft goed en wordt nu voor het derde kindje gebruikt. Het is alleen niet meer zichtbaar dat er ooit een plaatje van Nijntje op heeft gestaan.
     
  5. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Leg je je nieuwe baby zo op de commode dan? Of met een spuitluier op de bank?

    Ik vind bijv een sjieke hoes om je kussen stik leuk, maar zoooo onpraktisch.

    Wij hebben er beneden 1 van de Hema en boven 1 van Bebe-jou idd, die zijn steviger.
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Die van de bebe-jou met print. Die zijn dikker dan de basic.
     
  7. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Bebe-jou is prima!
     
  8. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb ook geen commode. Bij de eerste niet een keer aangeraakt, dus gauw vervangen voor een kledingkast.

    Gewoon, op een dubbelgevouwen handdoek op mijn bed of op tafel. En anders op het verschoonmatje wat in mijn luiertas zit.

    Ik heb ze bij mijn eerste wel gehad, 2 zelfs. Maar die ene lag mooi te wezen op de commode terwijl ik haar daar nooit verschoonde en de ander beneden naast de box. Maar na twee keer was het matje/handdoek sneller uit de luiertas gepakt (want alles bij elkaar) dan eerst het verkleedkussen te gaan pakken. En toen wassie ook al stuk (was ook een bebe jou), dus geen nieuwe meer gekocht.
     
  9. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Hema. Hebben er ooit drie gehad met twee in de luiers maar dat was teveel. Ze slijten niet. Hoezen had ik zelf gemaakt trouwens.
     
  10. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Bebejou, blijft stevig en gaat niet kapot. Heb er ook 1 van de Hema gehad voor beneden (2 kleine kinderen in de luiers..) maar die vind ik echt minder fijn.
     
  11. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    De basic van babydump geloof ik. Gaan al 5 jaar mee en doen het nog prima.
     
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Bebe-jou, die zijn en blijven goed stevig.
    Ik heb er ook 1 van de babydump maar die is veel dunner.
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heb er 1 van babypark. Gaat al 2.5 jaar mee. En ziet er nog uit als nieuw.

    Nu een 2e erbij gekocht van prenatal. Eens kijken of die net zo stevig is.
     
  14. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb er 1 van luma. Al 4 jaar in gebruik en nog prima.
     
  15. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Hier ook een bebejou, super ding! Dikker dan de basics en hij ziet er nog als nieuw uit na ruim 2,5 jaar. Alleen de print is hier en daar een beetje minder geworden. Maar dat doet niet af aan de kwaliteit van het aankleedkussen.
     
  16. Bumpie

    Bumpie Bekend lid

    28 dec 2015
    864
    523
    93
    Vraag me echt af wat jullie doen met die aankleedkussens dat ze kapot gaan haha. Ik heb nu wel een 2e gekocht maar meer omdat dr oudste nog niet zindelijk is.
     
  17. heraa5

    heraa5 Lid

    13 sep 2018
    26
    7
    3
    Vrouw
    Dank je wel voor de reacties. Bébé-Jou lijkt hier wel goed te scoren. Over de print maak ik mij niet al te veel zorgen, ik breng er toch een hoes overheen. Ik ga alvast op zoek naar de site met de voordeligste prijs.
     
  18. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.513
    4.575
    113
    Een stevig en wat harder kussen van bebe jou van iets van 20 euro? Al jaren in gebruik en het enige kussen dat ook goed stevig blijft bij intensief gebruik. En ook nog lekker is voor zwaardere kinderen (denk aan het verschonen van een dreumes of peuter). Print is onzin aangezien je er toch een aankleedkussenhoes over hebt?

    Ik heb trouwens aankleedkussenhoezen van baby's only en die zijn misschien wat duurder. Maar ze passen goed en blijven echt super mooi en goed (intensief gebruik, veel wassen en nog steeds mooi en soepel).
     
  19. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik heb een mand!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. heraa5

    heraa5 Lid

    13 sep 2018
    26
    7
    3
    Vrouw
    Ik heb ondertussen al een aankleedkussen gevonden, eentje van Bébé-Jou. Wat een leuk idee zo’n mand! Staat prachtig, vooral als je je baby verschoond in de woonkamer. Lijkt me ook heel veilig. Voor een baby vind ik het alvast een heel leuk idee, maar eenmaal ze wat ouder worden groeien ze er wel vlug uit denk ik. Hoe oud is je kindje trouwens?
     

Deel Deze Pagina