Nieuw dieet...babyvoeding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Polletjepiek, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! Ik zag het net op tv.
    Ik heb er alleen al veel vaker van gehoord.
    Opzicht zitten er wel alle voedingstoffen in??
    Ben benieuwd of je er ook ECHT van afvalt..

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Om voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen heb je 8 van die potjes op een dag nodig!!!:$:$:$

Volgens de man (van ik meen het Voedingscentrum) is het wel een veelzijdig dieet, althans veelzijdiger dan een brood-of soepdieet oid.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha had het gezien bij editie NL..
    nou, heb gister worteltjes geproefd (tja, of het te warm is of niet) en vandaag boontjes.. Nou, succes als je daar 8 potjes van naarbinnen moet werken:D

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Liever zij dan ik. Ik heb Kyra geloof ik in het totaal iets van maximaal 8 potjes ooit gevoerd (niet op mijn initiatief overigens) en als ik het al voor Kyra niets vind, dan ook niet voor mij als volwassene.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
  6. adi

adi Niet meer actief

Het is maar wat je proeft hoor. Ik vind sommige 8-maanden potjes wel meevallen hoor. Al ben ik niet van plan om die dieet te volgen.

ps: ik eet elke ochtend wel een bordje pap licht volkoren granen (8-mnd),... mmmmm heerlijk ;)

7. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, als het niet te vreten is, zal je er inderdaad vast snel mee afvallen :D

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou ik hou t wel bij sonja bakker geloof ik, dat is voor mij toch nog iets smakelijker denk ik EN goedkoper!

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

...voor de liefhebber.........potjes zijn nu in de aanbieding bij c1000, 5 halen, 4 betalen ofzo....:D:p:D:p whaahha

Wat mensen al niet doen om af te vallen, dan maar een onsje/pondje meer;)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik doe mee.... als ze ook frikandellen en saucijzenbroodjes smaak maken.;)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zag het op tv. Wel eens wat geproefd (om te kijken of het niet te warm was) maar ik vond er weinig aan. Niet vies dat niet. Maar een dieet in dit? ze hadden gezegd dat ze iets van 8 potjes per dag moeten eten om op de gewone calorieen te komne. Jegh moet ik niet aan denken

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het werkt echt wel hoor. Ben tijdens mijn opname op het Rintveld in Zeist (kliniek voor eetstoornissen) meerdere meiden tegen gekomen die hier op overleefden!!!

Ok, maar dan moet je wel hart,- nier en darmfalen op de koop toenemen. En dan heb ik het nog niet over haaruitval, botontkaling, onvruchtbaarheid etc, etc.

Bah, ik word ziek van dit soort propaganda.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    gatver... Moet er niet aan denken!! Ik geef het mijn zoontje geeneens, laat staan dat ik het zelf ga eten!!

14. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik geloof best dat je er vanaf valt....1 hapje en je eet nooit weer :D

Wat doen wij onze kinderen toch aan heb ik weleens gedacht :p

Deel Deze Pagina