Hallo dames, Hoe is het hier?Bij mij wel goed.Mijn dochtertje is naar school en mijn zoontje zit hier gezellig onder een dekentje naast mij.Ben afgelopen tijd paar x op kraamvisite geweest en hij denkt dat hij ook een baby is haha.Echt lief om te zien,hij gedraagt zich ook als een baby.En zeuren dat ze doen,allebei dat ze een broertje/zusje willen.Dus we moeten hard aan het werk Maar vroeg me ook af zoals wendy339 wanneer je nou kan weten wanneer je eisprong is.Ik heb altijd ongeveer 7 a 8 dagen na mn menstruatie last van buikpijn,echte steken.Soms denk ik dat het mijn eisprong is.Hoorde iets over ovulatietesten.Na hoe lang proberen kan je die gebruiken?
Hallo meid, Word ook gek van mezelf,zodra ik de AH binnega loop ik gelijk naar de snoep afdeling.En allemaal lekkernijen overal,vooral nu met sinterklaas pff.Ik mag echt niet aankomen zit al op de grens. Mijn ongi was ook heftig,hoop dat het deze x iets minder wordt.
Hay meiden! Jeetje sommige van jullie zijn alweer bezig met de volgende eisprong en ik wacht nog op mijn menstruatie haha! Gister middag echt heel erg donkerbruin slijm en daarna kwam wat pijn ik dach nou komt t! Nee hoor... beetje lichte bruine troepel afscheiding.... En nu de hele nacht gedroomt dat ik zwanger was het was zo echt! Dus nu zit ik daar toch steeds mee in mijn hoofd. Me vriend heeft iets van als die test negatief is, dan is het niet zo. Maar sprak gister mijn collega, die had na 10 dagen na NOD pas positieve test. Wat vinden jullie, mag ik hoop houden?
goedemorgen allemaal! hier een teken van leven haha. snoep is lekkerrrrrrrrr, heb alleen een slechte ervaring met taaitaai. Je moet er iig niet teveel van eten want dan zie je mr. toilet een paar dagen niet hihi. Hier wel m'n ei gevoeld maar niets mee gedaan. over zo'n 14 dagen dus gewoon ongi. we zijn gestopt met de pil, met de kans op, niet met een must. moet wel zeggen dat het steeds meer gaat kriebelen hoor! Mijn vriend vroeg gisteren ook of we nog gaan skiën. Als je zwanger bent is het niet verstandig om boven de 2000m intensief te sporten i.v.m. laag zuurstofgehalte.... dus dat kunnen ook 2 weken antillen worden hehehe. Ik zal niet op iedereen een aparte reactie geven, time's up, back to work! groetjes!
@linaatje; Had jij bij je 2 eerste zwangerschappen ook nooit je ei gevoeld dan?En gewoon op goed geluk raak geschoten zeg maar? Ik ook (nog) niet aan de ovu testen hoor,je kunt deze doen vanaf je laatste dag ongi dacht ik en dan zou er een streepje moeten komen als je ei er aan komt. Maar lees hier heel vaak dat die dingen niet echt geheel duidelijk zijn bij veel meiden..Wij klussen nu maar wat raak. 1E ronde ook pas dus reken maar nergens op,ben eigenlijk al lang blij als ik een normale cycles terug krijg. Na 12jr pil kan er toch een hoop veranderd zijn,maar was t daarvoor echt regelmatig dus hoop dat t t zo terug komt.. Leuk joh dat je kids ook zo graag een brusje willen,hoop dat je ze een mooi st. klaas kado kan geven .. @mw21 Hier nog iemand hoor die in ronde 1 hangt,alleen moet ik nog ff wachten met testen/ongi worden. Lees idd dat er al veel voor ronde 2 mogen. En ja geen bloed geeft moed,maar jij bent ook nog aan het ontpillen toch?En ja als je geen idee hebt wat je cycles is is t erg lastig..Gooi er eind van de week weer een testje tegenaan zou ik zeggen bij geen ongi.. En dat dromen heb ik ook,niet van echt te onderscheiden! Mijn man is eigenlijk nog ongeduldiger als ik,hij heeft zoiets van we willen het,we zijn gestopt en laat het dan ook NU maar komen. Ik moet dan zeggen (terwijl ik het ook graag snel zou willen) dat hij er toch echt rekening mee moet houden dat het nog maanden duurt..Ach hou ik mezelf ook met de beentjes op de grond.. En nog ff een vraagje mbt ontpillen; Ik schrik me kapot elke keer dat ik mn haar was! zooo veel haaruitval,als t zo door gaat wordt ik kaal! Is dit normaal???
sorry ik weer; Nu lees ik bij Tab net iets over de vakantie plannen. Nu zit ik daar dus ook een beetje mee. Moeten op t werk de vakantie's al door geven,erg leuk maar geen idee wat ik er nu mee moet. STEL je bent binnen nu en 2 mnden zwanger dan ist toch ook lekker om wat dagen te hebben aansluitend op je verlof. Nu zit ik in de zorg dus altijd drama met die vakantie's. En ja dan nog het op vakantie gaan zelf,ik heb zoiets van als het dan nog niet raak is ga ik graag nog 1keertje met zn 2tjes wat verder weg op vakantie,maar die moet je meestal verder vooruit boeken. En mocht het net raak zijn dan wil ik wel weg maar niet te ver..(geen 6u vliegen of rare landen met onhygienische taferelen) wat doen jullie hiermee,of hebben jullie zoiets van we zien wel en kunnen ook last minute nog weg?
je kunt je opgegeven vakantie (op het werk) toch ook weer annuleren? dan zit je iig safe en kun je lekker weg als je wilt. Bij mij is het gelukkig niet zo ingewikkeld, en nu ik erbij nadenk heb ik geen collega's met kinderen hihi. Ben het jonkie van de groep (met 29 jaar!)
Hoi hoi, ik ben net afgewerkt ( sl.dienst gehad ) en ben nu lekker een paar dagen vrij...heerlijk, ben ik wel aan toe Voor mij was het dus geen snoep en tv avondje helaas @Tab, hier is dat ook zo, we zijn gestopt met de kans op...hebben ook meteen tegen elkaar gezegt dat het geen verplichte nummertjes gaan worden ( en aangezien we nogal wat af klussen, veranderd er dus eigenlijk niks ) maar wij klussen omdat we op dat moment echt zin in elkaar hebben, en niet omdat het "moet" we zouden het beide wel echt SUPER GAAF vinden als ik snel zwanger ben, maar duurt het nog even dan is dat dus ook goed... maar ik moet wel zeggen dat nu ik eenmaal gestopt ben met de pil, ik er onbewust wel steeds mee bezig ben Qua vakantie zijn wij dus ook nog zoekende...we wilden eigenlijk weer een verre reis gaan maken, maar ik durf dan geen risico's te lopen met vreemd voedsel en hygiene...en als je zwanger bent mag je geen malariapillen slikken..dus nu even bekijken wat het gaat worden...ben ik niet zwanger tegen de tijd dat we willen gaan, boeken we alsnog
@Wendy...jij werkt ook in de zorg toch? wij moeten nu ook onze vakantie's doorgeven, maar ik weet dat het geen probleem is dat dit eventueel verzet wordt...heb mn vakantie al doorgegeven, maar als ik dus nu inderdaad binnen 2-3 maanden zwanger ben, kan ik dit nog wel aan laten sluiten op mn verlof Hier is het ook altijd een drama qua vakantie's maar ik ben een van de weinige zonder kids, dus ik heb sowieso altijd liever vakantie buiten het seizoen, maar als ik nu zwanger zou zijn, dan ben ik uitgerekend in het begin van het hoogseizoen...maar dat is niet mijn probleem dan
Hey! Ja ook ontpillen maar khad nu liever of bloed gehad of niets wat met dat bruine weet ik ook niet wat ik moet hoor! Dokter bellen heeft geen zin die zegt toch ontpillen en afwachten dus jaa.... Heb nu geen menstruatiepijn. En heb nog 1 test liggen en MOET van mezelf wachten tot vrijdag, dan ben ik vrij. En haaruitval heb ik rond deze tijd van het jaar altijd heel erg dus is niet opvallend anders bij mij. Heb vanavond weer avonddienst, gister ook en merk dat t wel een afleiding is maar kga ook vaak naar t toilet ff kijken of t al code rood is! We werken met veel dames in de zorg zeg!! En zou je niet zo druk maken om die vakantie, als t eenmaal raak is valt daar heus wel wat mee toen doen denk/vind ik. !Hoe komt het toch dat ik er zelf zo van overtuigd ben dat ik zwanger ben!
@mw21: je bent 6 dagen overtijd heb je al getest? ( of heb ik daar overheen gelezen? ) Ik heb deze ronde ook echt dat gevoel....maar als het niet zo is, durf ik de volgende ronde bijna niet dat gevoel te hebben denk niet dat iemand me dan nog serieus neemt maar ja....hormonen he, kan ik ook niks aan doen toch
Ja al 5 keer getest haha dus mag nu pas vrijdag weer van mezelf... en anders moet ik t bruine afscheidingsslijm maar gaan zien als mijn ongi denk?
Je mag best een beetje hoop houden hoor! Alleen wel in je achterhoofd houden, dat het ook door die pil kan komen, en dat je lichaam gewoon wat in de war is. Ik hield ook hoop, maar ja, ben nu toch echt ècht ongesteld, dus heb het nu dan ook laten varen. Wanneer heb je voor 't laatst een test gedaan?
@m80: jij schrijft dat jullie gewoon klussen omdat jullie zin in elkaar hebben. Dat hebben wij ook! En wij klussen ook eigenlijk maar raak (en veel, hi hi) maar ik ben dus niet de enige! Dit forum is wel echt een feest van herkenning. En p.s. niet denken dat niemand je serieus neemt hoor als er een volgende ronde komt. Dan begint het gewoon weer opnieuw. Maakt niet uit wat je voelt of denkt, wij nemen hier volgens mij allemaal elkaar serieus. Ik zit nu in de 3e ronde dus ik neem je zeker serieus bij alles wat je voelt, want ik heb zelf ook van alles gevoeld. Maar ik hoop voor je dat het in één klap raak is natuurlijk! @mw21: jeetje spannend! Ik hoop het voor je meid! Ik zou je bruine afscheiding nog niet zien als ongi, pas als er bloed is. Ik voel nu trouwens ook weer van alles hoor. Zucht....
bruin is meestal oud bloed toch...dus dat zou innestelingsbloed kunnen zijn...heb alleen geen idee hoe lang dat aan houd
Ja bruin bloed is oud bloed maar t is zo bruin dat t bijna geen bloed meer lijkt haha! Is nu 48 uur bezig met pauzes, dus soms niks, soms licht troebel en soms dik donkerbruin slijm Oh, en gister nog test gedaan echt super negatief geen streepje te bekennen. Nou, ik ga zo aan het werk, lekker avonddienst! Hopelijk afleiding Met me vriend afgesproken dat als test vrijdag negatief is en er nog geen bloed te bekennen is, ik de dokter bel x
mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 8 november m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 2 december Zooo heb mezelf ook even toegevoegd
@MW21; hoop voor je dat je snel zekerheid hebt! Knap van je dat je tot vrijdag wacht met testen, dan zitten er weer wat dagen tussen en misschien pakt de test hem dan wel. En anders is dit misschien toch een soort van ongi...? Ik ben officieel nog steeds aan het werk, meer stiekem even tussendoor spieken, hihi... Mijn man is ons dochtertje nu aan het halen, en als zij zo thuis is, moet hij zelf weer werken, hij had zijn dienst van vandaag geruild en heeft nu dus avonddienst. Voor de verandering wéér:x eens alleen thuis... Maar ja, dan vanavond nog maar even doorwerken, dan is het ook maar af voor deze week, hoop ik. Ons dochtertje van 2 1/2 is ook helemaal weg van baby's, ze speelt dan ook alles na met haar pop, en zelfs met knuffels of haar tut-popje, geweldig om te zien. Maar als ze bv. soms ineens even door de kamer kruipt, dan zeggen we "aaaah, ben je een baby-tje geworden..." en dan staat ze heeeeeeeeeeeel snel weer op, haha, dat wil ze toch echt niet, want ze is al heeeeeeeel groot!
@mimi Wij doen het ook alleen omdat we zin hebben,maar toch spookt het steeds door mn hoofd. Denke elke keer erna; zou het nu mssn toch raak zijn.. Maar ach ronde 1 pas dus nog geen zin in de verplichte nummertjes.. En dan nog vanalles voelen ook..pff.. @mw 21 Knap hoor wachten tot vrijdag maar had dat zelf ook gedaan in jou situatie!En ja de huisarts wordt je ook niets wijzer van dus daar hoef je ook niet 123 aan te kloppen.Maar hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent want hier wordt je gek van!! @meiden in de zorg; Ik ga ook altijd buiten het hoogseizoen dus ik plan hem maar gewoon in,heb nu 2 weken voor de bouwvak aangevraagd en dan nog weekje in het voorjaar. Hou dus ook wel wat over op deze manier en kan over 2/3 maanden ook altijd nog vragen of ik 2 weekjes in na seizoen mag pakken. En wat zou het heerlijk zijn om net voor de zomerpiek te mogen stoppen ivm verlof!Bij jullie ook altijd zo druk in de zomer?druk=geen personeel.. Maar jaartje alle feestdagen in dec vrij zijn is ook lekker! zijn er verder nog meiden aan het testen?
Dames, Ik ben echt HEEL erg boos op mijn man.Lang verhaal,maar komt erop neer dat ie een belangrijke belofte heeft verbroken!Dus de komende weken ga ik hem op de negeerfunctie zetten.:x Hoe ga ik dat doen met klusssen,aangezien ik in het weekend het vruchtbaarst ben??Wil het niet goedmaken,ben bang dat hij mij dan niet serieus neemt..pff dramaaaa. Hoe lossen jullie dat op?Kan moeilijk snachts tegen hem aan kruipen en overdags negeren..