Nieuw huis en verbouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door chipje, 29 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

    chipje Bekend lid

    11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Hoi allemaal.
    Wij hebben pasgeleden ons nieuwe huis aangekocht en hier moet het een en ander nog aan gebeuren.
    Ik ben mij een het oriënteren en kom er soms echt niet uit hahaha.
    Nu heb ik een paar vragen?
    Welke keukenzaak raden jullie aan? En wat waren jullie kwijt voor jullie keuken? liefst ook met foto
    Wie heeft er keramisch visgraat parket, en hebben jullie een foto?
    Ik heb een voorbeeld van mijn droom interieur bijgevoegd maar vroeg mij af wat voor kleur hier op de muren zit? Is het wit of toch wat anders?
    Wij willen graag beton cire in de badkamer, heeft iemand hier ervaring mee en eventueel foto,s?

    Dank je wel alvast
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Poro

    Poro Actief lid

    5 feb 2011
    396
    177
    43
    Ik heb sinds kort een nieuwe badkamer met beton ciré. De muren in het douchegedeelte is wel betegeld.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    De kleur op de muur lijkt wit maar door het licht inval zou het ook heel zacht grijs kunnen zijn.

    Wij hebben nu de kleur "concentratie' van histor op de muur. Het lijkt wit, maar als je er iets wits tegenaan zet dan zie je dat het eigenlijk zacht grijs is
     
  4. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Ik ken iemand die jaren geleden beton cire in de badkamer had. Daar is het uiteindelijk gaan lekken, met grote gevolgen.

    Wij laten daarom alleen beton cire doen in de woonkamer en achter het aanrecht.
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Wij hebben visgraat pvc, over keramisch parket kan ik je niets zeggen. Onze keuken komt bij Budgetplan vandaan en zijn erg tevreden. Qua kosten (meteen de prijs, niet bij 30.000 beginnen en op 15.000 eindigen), maar ook qua kwaliteit, Apparatuur etc.
     
  6. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Wij hebben nu vijf jaar beton cire in de badkamer. Buiten de doucheruimte houdt het prima maar de douche zelf moet je betegelen.

    Wat een keuken kost is natuurlijk van een heleboel variabelen afhankelijk. Daar valt niet 1 prijskaartje op te plakken. Neem je toplijn van Miele of instap van Pelgrim? Kookplaat met downdraft? Het laatste model of al een wat ouder? Ga je voor Siematic of naar Ikea? Daarbij, hoe groot is je keuken? Je kan er € 10.000 tegenaan gooien maar ook makkelijk € 50.000.

    Ik heb het hier al eerder vermeld alhoewel dat volgens mij niet mag maar op het Tweakers forum is een heel uitgebreid keuken topic. Daar posten mensen tekeningen en offertes van legio verschillende keukenzaken dus ik zou daar gaan lezen om een idee te krijgen.
     
  7. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Wij hebben onze keuken bij ikook vandaan super fijne zaak. Geen dammers en eerlijke prijs. Prijs kan ik neerzetten maar is niet handig niet alle apparatuur hebben wij bij hun gedaan plus plaatsten ook niet via hun
     

Deel Deze Pagina