hallo allemaal, mijn naam is adrienne, ik ben 28 jaar oud en woonachtig in oosterhout. ik ben nu 2 jaar getrouwd en jawel 14 weken zwanger. de eerste echo heb ik al achter de rug en alles is goed gelukkig. nu maar even van de gelegenheid gebruik maken om gelijk een vraag te stellen: zit er een leeftijd gebonden aan het peter en meter zijn? ik hoop dat er iemand is die daar een antwoordt op heeft. groetjes adrienne
Welkom en gefeliciteerd Geniet maar van de zwangerschap! Ik denk niet dat er een leeftijd voor staat, maar een peter en meter van 80 jaar is niet logisch natuurlijk (aangezien zij niet voor je kindje kunnen zorgen wanneer jullie zouden overlijden) Hoop dat je er iets aan hebt!
het gaat om mijn nichtje aangezien ik zelf geen broers en zussen en toch iemand van de familie wil kiezen mijn nichtje is dus 12 jaar. van daar mijn vraag.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Hallo adrienne, welkom en veel plezier hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap! En een antwoord op je vraag heb ik niet, maar er zijn vast wel meiden hier die je daarmee kunnen helpen. Groetjes SimplyMe