Nieuw, met heftige achtergrond

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mifibo, 8 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mifibo

    Mifibo Lid

    8 dec 2018
    6
    2
    3
    Vrouw
    #1 Mifibo, 8 dec 2018
    Laatst bewerkt: 8 dec 2018
    Hoi allemaal,

    Ik ben hier nieuw sinds vandaag. Even voorstellen:

    Mifibo (initialen van mijn drie zoons)
    31 jaar
    Noord-Holland
    13 weken zwanger van een jongen

    Ik hoop dat ik hier veel kracht, steun, begrip, herkenbare verhalen kan vinden. Acht maanden geleden hebben wij onze prachtige derde zoon B. verloren aan een erfelijke nierafwijking. We wisten pas met 35 weken dat het niet goed was. Met 36 weken is hij geboren. We hebben tot dan nooit geweten dat wij allebei drager zijn van een mutatie. Op dit moment 13 weken zwanger van een vierde zoon, met de kans van 25% op herhaling.

    Op dit moment met spanning te wachten op de uitslag van de vlokkentest. Deze uitslag komt volgende week.

    Mocht je je in mijn verhaal herkennen, kom ik graag met je in contact (via privéberichten).

    Groetjes, Mifibo
     
    Momof2rebels vindt dit leuk.
  2. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Zo heftig
    Ik ben geen lotgenoot maar wil je wel veel kracht wensen en ik duim voor een gezond kindje
     
    Mifibo vindt dit leuk.
  3. Mifibo

    Mifibo Lid

    8 dec 2018
    6
    2
    3
    Vrouw
    Wat lief van je!
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  4. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Welkom! Wat spannend! Hopelijk is nu alles gewoon in orde en krijg je straks een sterke, kerngezonde zoon ♥️
     
    Mifibo vindt dit leuk.
  5. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heftig om jullie kindje te verliezen. :( zo oneerlijk. Ik weet helaas hoe het voelt.

    Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van dit wondertje in je buik. Al is het allemaal natuurlijk ontzettend spannend.

    Heel veel liefs. X
     
    Momof2rebels en Mifibo vinden dit leuk.
  6. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk! Ik wens je ontzettend veel geluk! wat moet afschuwelijk zijn om de angst te hebben nog een zoon te verliezen.
     
    Mifibo vindt dit leuk.
  7. Mifibo

    Mifibo Lid

    8 dec 2018
    6
    2
    3
    Vrouw
    Dankjewel! Het is vreselijk, maar volgende week hebben we zekerheid. Laten we hopen op positief nieuws.
     
  8. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Wat heftig zeg. Je zit nog midden in het verdriet van het verlies en in angst voor wat gaat komen. Heel veel sterkte, kracht en moed toegewenst de komende tijd.

    Ik las vandaag het topic van @Moedie. Er zitten overeenkomsten tussen wat jullie hebben meegemaakt. Ik hoop dat jullie elkaar steun kunnen bieden.
     
    Mifibo vindt dit leuk.
  9. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Wat heftig wat je hebt meegemaakt en de spanning voor de uitslag.
    Veel sterkte!
    Ik zal mee duimen dat de uitslag komende week goed is.
     
    Mifibo vindt dit leuk.
  10. Oona

    Oona Actief lid

    2 jul 2018
    436
    518
    93
    Wat een heftig verhaal. Ontzettend verdrietig dat jullie afscheid moesten nemen van jullie zoontje. Ik hoop dat jullie al goed nieuws ontvangen hebben over jullie vierde mannetje. En als er nog geen nieuws is, dan wens ik jullie heel veel sterkte met het wachten. x
     
    Mifibo vindt dit leuk.
  11. Mifibo

    Mifibo Lid

    8 dec 2018
    6
    2
    3
    Vrouw
    Dankjewel! Helaas nog steeds aan het wachten op bericht... duurt zooooooo lang! Al bijna 3 weken!
     
  12. Oona

    Oona Actief lid

    2 jul 2018
    436
    518
    93
    Dat is inderdaad lang zeg. Bestaat er een behandeling voor de afwijking als je er vroeg genoeg bij bent? Mocht je er niet over willen praten, dan excuses en vergeet mijn vraag.
     
  13. Mifibo

    Mifibo Lid

    8 dec 2018
    6
    2
    3
    Vrouw
    Geeft niet. Helaas bestaat er geen behandeling. Bij slecht nieuws zal het helaas dezelfde afloop hebben. Je bent er nu wel vroeg bij, waardoor je niet de hele zwangerschap hoeft te voldragen. Daar komt het op neer eigenlijk ;(
     
  14. Oona

    Oona Actief lid

    2 jul 2018
    436
    518
    93
    Heel veel sterkte nog deze laatste dagen! Ik hoop dat dit jullie laatste nacht in onzekerheid is en dat jullie morgen een feestje hebben.
     
  15. Sue81

    Sue81 Actief lid

    4 jan 2018
    103
    163
    43
    Vrouw
    Jemig wat heftig. Wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt, slechte 20 weken echo, erfelijke nierafwijking en moeten kiezen om wel of niet door te gaan. Wij zijn doorgegaan en hebben nu een 8 maanden oude dochter die helaas wel gedialyseerd moet worden, maar het verder naar omstandigheden prima doet.
    Na een enorme slechte start, drie maanden in het ziekenhuis, is ze alweer een tijdje thuis en kan niet anders zeggen dan dat zij een blije en tevreden baby is.

    Mocht je vragen hebben, roep maar. Anders kun je ook via mijn profiel het hele verhaal (van begin tot einde teruglezen).

    Heel veel succes met de uitslag. Ik duim voor jullie dat deze positief is.

    Overigens is het bij ons 50% kans dat ons volgende kindje dezelfde aandoening heeft.

    Over welke genetische nierafwijking is bij jullie sprake?

    Groetjes Soo
     
  16. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Helaas was het niet goed met de baby en is deze vandaag geboren :(

    Ik weet niet of ze hier nog terug komt, maar het is een vriendin van mij, dus vandaar dat ik het weet... de afwijking die haar vorige zoontje en dit zoontje hadden is helaas niet verenigbaar met het leven...
     
  17. Sue81

    Sue81 Actief lid

    4 jan 2018
    103
    163
    43
    Vrouw
    Wat vreselijk. Bedankt voor je berichtje. Sterkte en kracht toegewenst voor je vriendin. Ben er helemaal verdrietig van.
     
  18. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ja echt een nachtmerrie. Gewoon ook omdat ze voor de 2e keer bij die 25% horen. Zo vreselijk oneerlijk!
     
  19. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat vreselijk, veel sterkte toegewenst!

    Mijn excuses als deze vraag op dit moment ongevoelig is, maar is ivf met selectie van de gezonde embryo's in dit geval geen optie?
     
  20. Oona

    Oona Actief lid

    2 jul 2018
    436
    518
    93
    Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Dikke knuffel.
     

Deel Deze Pagina