Nou de titel zegt het al.. Wij moeten een nieuwe cv ketel, maar weten er zelf erg weinig van af.. Hier lezen zoveel mensen, misschien ziet er iemand bij met verstand van cv ketels.. Heb 3 kanshebbers, of eigenlijk 4 Nefit Topline Compact HRC 25 Remeha Quinta 28 C Bosch HRC 2 30 ITHO Aquamax HRC 24 Beetje saaie vraag, maar hoop toch dat iemand van jullie daar iets handigs of verstandigs over kan zeggen..Alvast bedankt. Heb natuurlijk al wel een beetje gegoogled ook, maar vind het toch handig om van mensne hier ook wat te lezen
Mijn man heeft er verstand van en die zegt Remeha. Hij werkt bij en woningstichting en die plaatsen hun ook altijd... Die bevallen altijd goed.
Remeha schijnt de koning onder de cv-ketels te zijn, volgens het installatiebedrijf wat onze ketel installeerde. Overigens hadden wij toen al de Nefit gekocht en dat was ook zeker geen slechte keus volgens de installateur. Deze kreeg een mooie tweede plek.
Remeha schijnt zeker een topper te zijn, kijk ook even naar wat de CV-ketel moet kunnen en of de ketel die je uitgezocht hebt aan deze 'wensen' voldoet. Klinkt misschien logisch maar zeker niet te vergeten.
Hoi, wij hebben sinds vorig jaar een nefit topline en ik ben erg tevreden tot nu toe, laat je wel goed adviseren over grootte en hoe je verbruik is nu dan weet je wat je nodig hebt heb je bv een bad en douche en wil je die tegelijk gebruiken of niet dat soort dingen.
toevallig waren wij ook toe aan een nieuwe cv ketel en mijn man zegt dat de remeha een goeie is.. is energiebesparend... en nog meer opties... ik zal het vanavond eens vragen oke!
Ook net een offerte aangevraagd bij een installateur en hij zegt dat momenteel de Remeha beter is dan de Nefit. Het binnenwerk van de Nefit is van iets minder kwaliteit.
Dankdankdank voor jullie reacties! Van googlen word je af en toe zo tureluurs.. Mensen schrijven sneller negatieve dingen dan positieve dingen natuurlijk.. Wij hebben nu een keteltje van 20 jaar oud hangen ofzo? En momenteel douche ik zoals op de camping..altijd op mn hoede voor ineens een koude straal..Dus wat zal ik straks genieten van een warm blijvende douche Hartstikke lief dat jullie zo reageren op mijn beetje saaie vraag. Meer reacties natuurlijk altijd welkom!
remeha quinta 28 c betrouwbaar weinig onderhoud (op een complex van 1500 woningen uitval nog geen 1%) dit is wat mijn man cv instalateur hoofd montage adviseerd. dus succes met je keuze
mijn vriend is cv monteur en die zegt remeha avanta cw4 staat wel niet in het lijstje maar is op dit moment een van de betere toestellen. remeha Quinta is wel een goed toestel maar vrij zwaar in ophangen en duur bij aanschaf terwijl de remeha avanta dezelde prestatie's leveren. (me vriend spak ik typ het in haha) succes met je keuze