Nieuwe keuken

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij gaan onze keuken en badkamer verbouwen, wat is een goede keukenzaak? Waar krijg je de beste service?
     
  2. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben de keuken gekocht bij mhk keuken expert.
    Ik weet niet of die bij jullie in de buurt zit.
    Maar we hebben goede service gehad, we kregen een duidelijk offerte mee met de prijzen. Ze hebben ons gewoon goed geholpen zoals het hoort.
     
  3. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik hoor nogal veel negatieve verhalen, vooral over de grotere zaken (meer klanten = meer klachten natuurlijk) zoals Brugman en Keukenkampioen.
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij hebben de keuken bij ikea gekocht en daar zijn we reuze tevreden over ondanks dat er een hoop nare reacties over zijn !
    als er een deurtje of iets beschadigt is dan rij ik gewoon effe naar ikea en pak ik een nieuwe lekker makkelijk !

    en wij vonden het een voordeel dat we zelf de keuken konden ontwerpen zeg maar op internet .

    L.sybje
     
  5. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hebben de keuken bij mandemakers gekocht en heeeel veel klachten.
    Verkeerde laatjes, verkeerde greepjes, verkeerde hoekkast, te laat geleverd, gaat voor de kookplaat te klein.
    De klantenservices deed erg moeilijk.
    Pas toen we het programma "kat in de zak" hadden ingelicht hebben ze alles netjes opgelost.
    Dat was wel 3 maanden later!
     
  6. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    als wij nu een nieuwe keuken zouden willen, dan zouden we ook naar ikea gaan.
    mooie spullen, praktisch, en ook qua prijs zeer interressant.

    joyce
     
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Onze lokale keukenhandelaar is Sachsen-dealer, iemand daar bekend mee?
     
  8. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Wij hebben onze keuken in duitsland gekocht.
    Een superwinkel! Ze spreken nederlands, dus je kunt goed communiceren. de levering en plaatsing is super. Ze bellen je zelfs 4 weken naar plaatsing of alles naar wens is. Super. Het ligt net over de grens het heet kuchenhaus. Toppie! En een stuk goedkoper trouwens
    groetjes
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Onze keuken is van brugman, super goede service!

    Liefs, misspuma
     
  10. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    wij hebben onze keuken gekocht bij superkeukens. De service was goed, maar hij word woensdag geleverd, dus dan pas weet ik echt of ik niks te klagen heb :)
     
  11. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Wij hebben onze keuken bij Grando gekocht, en we zijn er zeer tevreden over. Hij is gratis geplaatst, en toen er iets niet goed was (een ruit van een keukenkastje klopte niet) is dit goed en snel opgelost. Een paar weken nadat de keuken geplaatst was kregen we zelfs nog een bloemetje thuisgestuurd.
     
  12. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Helaas heb ik vrienden die daar totaal anders over denken, 100% vooruitbetalen (dat deed ik al nooit) en het afwerkingsniveau was ver onder de maat. Maar ja als alles al betaald is dan duurt het vaak erug lang voor daar wat aan gedaan word.
     
  13. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Maar Brugman maakt juist reclame dat je geen aanbetaling hoeft te doen.
     
  14. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ja totdat ze komen plaatsen, dan mag je de dag ervoor alles vooruit betalen ;) dus geen aanbetaling maar wel vooruit betalen :) dat is voor hun duidelijk iets heel anders.
     

Deel Deze Pagina