kopie uit mijn mail: Vind jóuw perfecte jeans! In onze styleguide staat een duidelijk overzicht van alle modellen, pasvormen en wassingen. Als je vóór 25-08-2008 bestelt, krijg je bovendien 10% korting op ons hele assortiment. Vul kortingscode 8135 in als je uit de catalogus of via de Shop Online bestelt.
Deze Hollander heeft geprobeerd om nogmaals te bestellen met de kortingscodes.... Ik ben door de klantenservice van H&M op de vingers getikt, ik kreeg een brief waarin stond vermeld dat kortingscodes slechts eenmaal gebruikt mochten worden en dat de bestelling die ik had gedaan dus gecancelled is. Foei Kiki! Nu weer opnieuw bestellen en dan zonder korting
ik snap niet dat het niet kan, want zo te zien krijgen we de meeste dezelfde code om wat te bestellen met korting dan horen ze het te doen, anders neem ik contact op met de h&m dat ie het niet eens doet terwijl ik nog niet eeens besteld heb!
Mijn code is ook 8143 dus ik snap niet dat ze zeggen dat een code al is gebruikt. Dat kan helemaal niet als iedereen dezelfde code krijgt.
Ik denk dat ze wel registreren naar welke klantnummers zij de kortingscodes sturen. Of misschien wel naar welke mailadressen. Ze zullen er toch enigszins controle op hebben, lijkt me
vinden jullie dat qua maten niet lastig om online te bestellen? vooral de broeken vind ik altijd weer een gok. mijn zoontje van 18mnd heeft heel wat H&M broeken in wel 3 verschillende maten! de ene keer past ie in 86, dan weer in 80, dan toch maar weer 92... vooral de lengtes kloppen niet vind ik, mijn zoontje past qua breedte nog net in een broekje maat 80 waarvan de broekspijpen echt veel te lang zijn, terwijl hij behoorlijk slank is 10%korting vind ik ook leuk (heb ook de catalogus gehad) maar als ik dan vervolgens vanalles terug moet sturen enzo... dan word het alsnog minder aantrekkelijk? (wel jammer dat je niet zoals bij de hema online kunt bestellen en in de winkel ruilen)
oh dat wist ik niet als je t in de winkel kunt ruilen voor de juiste maat of een tegoedbon vind ik t al een stuk aantrekkelijker
Je kan de H&M ook neppen Ik had kortingscodes gebruikt. En het totaal bedrag met de korting eraf was 25.60 en ik ging een paar dingen terug brengen. En ik kreeg een tegoedbon van 28,-- En ik had hier thuis dus ook nog kledingstukken van de bestelling liggen!
misschien ging dat 'neppen' niet bewust...alleen komt het wel zo over. Da's niet erg netjes, nee. Ik heb een tijdje terug ook wat met korting besteld. Een deel teruggestuurd, en wel de gewone prijzen betaald (die op de rekening stonden). Ik heb nu een tegoed van een tientje bij h&m. Dus ergens heb ik teveel betaald, denk ik. Maar hoe? Da's dus een meevaller....