Nieuwe luiers Kruidvat....grrrr

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Unreal, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Wie heeft de vernieuwde luiers van de kruidvat al gebruikt? En wat vinden jullie ervan?

    Ik vond de oude luiers altidj ideaal: deze luiers waren namenlijk één van de enigen die niet dik werden als ze 'vol' zaten. Maar nu de nieuwe er zijn: m'n kindje heeft gewoon een hele dikke harde luier om als die 's ochtends wakker wordt! Naar mijn mening een slechte 'vernieuwing' van Kruidvat :evil:

    Wat is jullie ervaring?
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zeg 'Hail to the kruidvat luiers'!
    Dit zijn eigenlijk de enige luiers die het goed doen bij Vigo.
    Laatst eens luiers gehaald van het merk pampers, en Vigo zat elke ochtend van top tot teen onder de stront. Gister was ik het zat, en heb weer kruidvat luiers gekocht! En guess what: vanmorgen trof ik mijn kereltje aan met gewoon zijn poep in de luier ipv over zijn hele lichaam :D
     
  3. rianne

    rianne Lid

    5 jan 2006
    29
    0
    0
    ik dacht al dat het aan mij lag ik vind ze ook waardeloos ze lijken ook wel kleiner, gelukkig nog bij een plaatselijke kruitvat de oude nog niet vernieuwde luiers gekocht.

    groetjes Rianne
     
  4. jeannet

    jeannet Actief lid

    4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    ik vind het ook waardeloos
    die anderen waren gewoon veel breder en fijner,
    ik vind het niks,
    ik ben echt aan kijken,
    welke luiers we nu gaan kopen,
    ik ben nu de etos aan uit proberen maar die
    vind ik echt zo lomp zo lang enzo
    dus we moeten op zoek ....... pfffffffffffffffffff
     
  5. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ojee!
    Nee, hier ook een kruidvatluier-gebruiker, maar heb de nieuwe variant nog niet gezien hier in de winkel. Heb dus nog gewoon de oude gelukkig.
    Zijn alle de luiers van alle maten vernieuwd? Anders ga ik vast ff inslaan :)
    Ik heb ook weleens de AH-luiers gebruikt voor Mick en die vond ik ook wel goed en aardig vergelijkbaar. Etos vind ik ook te lang en pampers lekken standaard door, bah!

    Groetjes, Emma
     
  6. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij gebruiken die van de etos. Die vinden we wel fijn aangezien Jesper zijn ontlasting uit de andere merk luiers loopt. Vooral langs zijn benen naar beneden...Die van de Etos hebben het nog niet gehad. De kruidvat luiers waren gewoon ook te groot...maar wil ze wel weer eens gaan proberen. Pampers vonden wij ook niet fijn idd, ook vanwege het lekken van ontlasting.
     
  7. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb altijd pampers maar idd ze zat gauw sh*t
    pas is hier een buikgriep geweest en ik heb huggies en die heeft nog een lekrand op de rug zeg maar.
     
  8. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    nou ik vind die huggies maar niks...vorral het voorkantje aan de bovenkant is zo smal zodat ze erg straks zitten...
     
  9. tumtummetje

    tumtummetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    1.768
    1.513
    113
    Ik ben nog steeds zeer tevreden met de Kruidvat luiers! Ook de nieuwe. Ze is nog nooit doorgelekt!
     
  10. Ramona001

    Ramona001 Actief lid

    24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hier al 6 maanden tevreden met de pampers!
    Ook met HELE dunnen poep haha :p
     
  11. loulappie

    loulappie Actief lid

    28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    ik vind de luiers van kruidvat geweldig. 1 keer van albert de gein gebruikt en meteen het vel van haar lieve baby beentjes! Lang leve kruidvat!
     
  12. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier gaat het goed met de nieuwe kruidvat luiers ;)
     
  13. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb afgelopen week de vernieuwde luiers gebruikt en heb er geen porblemen van onder vonden. gebruik ze alleen op de dag snachts een pamper omdat ik vind dat die toch beter opnemen. met die van het kruidvat lekte hij snachts door.
     
  14. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Mewrk geen verandering bij de nieuwe kruitvat luiers :rolleyes:
     
  15. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Klopt het dat ze roze zijn... Dat las ik ergens anders op het forum...
     
  16. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb maatje 4 en die zijn heel licht blauw.
     
  17. sim

    sim Niet meer actief

    elijah is er nog niet doorgelekt, maar ik gebruik ze ook niet voor de nacht, dan gebruik ik active fit van pampers (paars) hij lekt ook door de groene van pampers.

    overdag verschoon je toch vaak genoeg, dus dan vind ik ze goed genoeg, lidl vind ik ook heel goed, die zijn wat zachter en soepeler dan kruitvat (de nieuwe dan) vind ook inderdaad dat ze veel stugger aan voelen..
     

Deel Deze Pagina