Nieuwe ronde nieuwe kansen. Wanneer klussen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nina12, 28 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina12

    Nina12 Lid

    1 feb 2014
    63
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben vandaag helaas ongesteld geworden.
    Ik had op dag 15 een positieve ovu test. Waarschijnlijk is mn eisprong dag 16 geweest. Misschien heb ik teveel geklust rond mn eisprong waardoor het niet ten goede komt aan het zaad.

    Nu ben ik aan het kijken naar de volgende ronde. Als ik weer op dag 15 een positieve ovu test heb en dag 16 de eisprong wanneer kan je dan het beste klussen? Welke dagen?
     
  2. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    Het is vooral ook geluk hebben dat het lukt natuurlijk, timing is niet álles! Wat voor mij 2 rondes goed gewerkt heeft, maar ik had wel geluk dat mijn eisprong echt hetzelfde was die 2 maanden, is: de avond voor de positieve ovulatie test, en de ochtend na de ovulatietest. Mijn ei lijkt de dag na de positieve ovulatietest te springen en dan laat op de dag.

    Bij mij is mijn eisprong op CD22. Op CD21 heb ik een eerste positieve ovulatietest. Wij hebben dus op CD20 s’avonds seks gehad en op CD22 s’ochtends. En zo ben ik 2x zwanger geraakt nu. Maar ieder lichaam werkt anders en je moet doen waar jullie je goed bij voelen! :)

    edit, en daaromheen doen we het een beetje om de dag zodat mocht je eisprong toch ineens verschillen, je alsnog goed zit! :)
     
    Nina12 vindt dit leuk.
  3. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Hier op dag 16 vd cyclus de positieve ovulatie test. En op dag 14 en 16 seks gehad.
    Denk dat mn ei pas gesprongen is op dag 18.
     

Deel Deze Pagina