Gisteren wat bruine afscheiding en vanmorgen ook dus ik ben bang dat de er weer aan komen . Ik moet zeggen dat ik me er gemakkelijker bij neerleg. Vind het natuurlijk heel erg jammer maar dan denk ik, ach wie weet is het volgende maand wel raak. December is een drukke maand en m'n zoontje heeft dan twee weken vakantie dus dan heb ik genoeg te doen. En mijn partner heeft ook vakantie dus extra tijd voor heel veel klussen . En wie weet begint het nieuwe jaar dan wel heel goed voor ons. Duim voor iedereen die zwanger wil worden. Silly
Hai Meid, Menstruatie telt pas vanaf het moment dat je echt rood bloed ziet hè, dus zolang dat niet aan de orde is.... Mocht die toch komen: Jammer maar volgende keer beter! Dus in dat geval: op naar de volgende ronde! Succes! Anouk.
Nou ben benieuwd of de vandaag echt komen. Durf nog niet te kijken. Blijft toch spannend maar ik vrees het ergste. Silly
Dank jullie wel voor de reactie. Helaas zat er net een beetje echt rood bloed bij. Dus de nieuwe ronde is weer begonnen. Kan ik weer (op de gok) gaan rekenen . Succes iedereen met zwanger worden. Silly
iedereen ook weer veel succes met zwanger worden!! Hopen dat we met heel mooi nieuws het nieuwe jaar in mogen gaan!!! liefs jaimy
Bij mij zijn de vandaag ook gekomen..... Ik dacht dat het dit keer misschien wel eens raak kon zijn, maar helaas op naar de volgende ronde. Toch iedere keer weer balen hoor die !! Jullie ook weer succes met de volgende ronde!!