Ik mag weer een nieuwe telefoon uitzoeken & dat is ook echt nodig want het glas van de achterkant van mijn telefoon brokkelt er gewoon af als ik er geen hoesje om heb... (een keer lelijk gevallen) Nu ben ik dus aan het zoeken naar wat ik wil & nu kom ik dus die foldable telefoons tegen. Zoals met name dan de OnePlus Open. Maar wanneer gebruik je nou het grote scherm? Ik kan me er niet zo goed een voorstelling bij maken haha! Iemand hier toevallig een foldable telefoon die zijn/haar ervaringen wilt delen? Andere tips voor goede/fijne nieuwe telefoons zijn ook zeer zeker welkom, vooral goede camera vind ik belangrijk. Heb nu op het oog: Xiaomi 13T pro, Google Pixel 8, Oneplus 10 pro, Oppo Find X5 Pro. En dan de OnePlus open uit nieuwsgierigheid Ik wil in ieder geval geen iPhone & Samsung Edit: O en het moet een dual sim ondersteunen, het is mijn werk & prive telefoon in 1.
Ik heb de Google Pixel 6. De volgende word weer een Google. Super fijn dat er geen 926392 verschillende voor geïnstalleerde apps vanuit bvb 'samsung' op zitten. De foto software is ook echt fantastisch. Ik maak de mooiste fotos er mee.
Inderdaad precies de 2 redenen dat hij de Pixel 8 op mijn lijstje staat. Zie alleen dat het een dual sim is waarbij 1 van de 2 een eSim is. Hier heb ik geen ervaring mee dus moet even uitzoeken hoe dat precies zit/werkt
Ik had de pixel 3, en de pixel 6, super fijne telefoons. Nu de pixel 7 en op zich een hele fijne telefoon, alleen die vingerafdruk werkt echt voor geen meter. Ik zou dus in elk geval niet voor de pixel 7 gaan! Ik weet niet of dit 'probleem' is verholpen bij de Pixel 8 die jij noemt, maar dat zou ik wel even checken.