Nieuwe test doen of wachten tot echo?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door GuusjeG, 20 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Hallo

    Even in kort, planning was a.s woensdag spiraal eruit te halen (bijna 5 jaar) al vanaf eind september klachten tot week terug kon spiraal er zelf zowat gewoon uithalen.. Volgens genecoloog heeft me lichaam hem dus al ws tijd afgestoten en zat hij in me baarmoederhals, heb erna alleen nog oud bloed wat gehad heel iets helder veel minder als ervoor en vanaf vandaag niks meer.

    Om mezelf uit onzekerheid te halen test gedaan lichte roze streep geen tuurstreep.
    Kan geen prille zwangerschap zijn!
    Hoogstens kleine 3 mnd daarvoor zou hij te licht zijn zou je zeggen
    Ben knallers gewend ook heb ik tot 12 wkn zowel thuistestten, huisarts, hap zh negatief getest en was ik wel zwanger (bbz) dus hoge hcg had ik.

    Krijg woensdag dus controle echo of er niks beschadigd is oid, afspraak wouden ze zo laten als controle
    Wat moet ik nu met die test?
    Als negatief beschouwen of meer mensen die dit herkennen ?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou deze als negatief beschouwen.
    Hij ziet er raar doorgelopen uit.
    Daarbij zijn de kv testen niet meer zo betrouwbaar en zou ik als je nog twijfelt een predictor proberen.
     
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Kruidvat is niet meer als voorheen.
    Wil je t zeker weten dan zou ik een predictor doen.
     
  4. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Dat is de urine wat je ziet wat doorgelopen is, na de test binnen afleestijd kwam de lichte streep maar moest onverwachts weg dus had hem niet slim natuurlijk in zakje terug gedaan
     
  5. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Dacht dat kv nog steeds wel "beste" waren niet meer dus
    Kan morgen pas nieuwe halen .. Dan is het kleine 2 dgn voor echo.
    Is het zinvol gezien na deze test?
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Deze zou ik echt als negatief beschouwen en een andere test doen. Is die negatief ben je op dit moment in ieder geval (nog) niet zwanger.
     
  7. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Zo was die binnen afleestijd,moest foto aanpassen anders was hij te groot voor aantal mb.
    Erna heb ik hem direct in zakje terug gedaan einde vd dag kwam ik terug was streep iets duidelijker maar urine doorgelopen of reactie op eisprong? Geen idee...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Negatief.. je gaf in een andere post aan een maand of 3 geleden voor het laatst gemeenschap te hebben gehad. Een test zou veel duidelijker zijn als je zwanger was geweest.
     
    Sado, meisje1977, bozoe en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zie geen streep, alleen een ophoping van urine
     
  10. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Klopt daarom gaf ik ook aan zou dan kleine 12 mnd zijn...
    Heb zowel knallers als negatief gehad ondanks 3 mnd zwangerschap alleen vruchtje was bij 8wkn gestopt Bloeduitslag konden ze het vaststellen.
    Verwacht er ook niks of niet veel van, beide foto's was t moeilijk op foto te krijgen maar wel lichte roze streep geen indroger of tuurstreep maar goed wie weet dat het ook reageert op aankomende eisprong..
     
  11. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Eerste foto is urine inderdaad doorgelopen maar wel een goed zichtbare roze streep geen indroger of tuurstreep alleen kreeg hem zelf moeilijk op foto
    Ga vanuit misschien dat die reageert op eisprong..
    Woensdag zowieso zh echo, afspraak stond al vast moest ook gewoon komen.
     
  12. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Bedoel kleine 12 wkn ipv mnd
     
  13. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Reactie op een eisprong zou logischer zijn dan een licht streepje met een zwangerschap van zo'n 3 maanden. Daarbij is de kv echt slecht geworden en heb ik duidelijk positieve testen gezien terwijl andere testen negatief aangaven. Anders zou ik zeggen haal een predictor maar in jouw situatie zou ik de echo afwachten.
     
  14. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ze reageren idd ook bij eisprong
    En veel kV cassettes hebben al streepje bij t doorlopen. Dat maakt ze zo irritant & ze knallen amper nog, pas na 6 weken zwangerschap ofzo
     
  15. Nib

    Nib Lid

    2 nov 2015
    31
    44
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap je verhaal niet helemaal maar...
    Ik snap wel dat je iets in die test ziet... Ik zie wel een licht streepje op de laatste foto.. Maar ik ben geen expert, en er zijn er al een aantal dames die niks zien (en waarschijnlijk veel meer ervaring hebben)
    Of je morgen (of overmorgen) opnieuw wil testen hangt vooral af van wat je zelf graag wil..
    Is misschien inderdaad niet heel erg nodig als je woensdag een echo hebt, maar kan voor je eigen onzekerheid wel fijn zijn!!
     
  16. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik vind de test negatief. Zie een gele test en een blanco test met voorgedrukt streepje
     
  17. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    In je andere topic zeg je dat je onmogelijk 4 weken zwanger kunt zijn. Als je langer zwanger bent dan past deze test er niet bij.
    Heb je inmiddels al opnieuw getest dan zou je oploop moeten zien.

    Pas houd het bij 1 topic dat is veel overzichtelijker
     
  18. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Niet om aan te vallen maar waarom open je een nieuwe topic. Geloof je de andere dames niet die je advies geven
     
    Sado, YellowEyes, SophieSoHappy en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Andere topic was geopend zonder dat ik eigenlijk zou testten.
    Dat ik test hier neer zet is bij het topic waar het hoort eigenlijk test zelf.
    Gaat niet om of ik de andere wel of niet geloof.
    Is toch niks mis mee om het in algehele topic te zetten
     
    kimmyLynn en Marisje89 vinden dit leuk.
  20. GuusjeG

    GuusjeG Lid

    7 jan 2019
    63
    4
    8
    Vrouw
    Nee niet opnieuw getest, bewust test hier gezet omdat dit over testten gaat.
    Andere topic was niet eens in planning om te testten namelijk

    Klopt is ook onmogelijk, heb nog 1 liggen zaten 2 in maar kv werd afgeraden dus die ga ik niet doen..
     

Deel Deze Pagina