Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik en mijn vriend zijn nu bijna 5 jaar samen, gaan dit jaar trouwen en zijn inmiddels alweer ruim 2 jaar aan het "oefenen".

    Toen we aan kinderen wilde gaan beginnen 2,5 jaar geleden bleek ik geen cyclus / eisprong te hebben wegens overgewicht en zijn we op de gezondere tour gegaan en beide ruim, ik 20 kg, mijn vriend 30 kg afgevallen.

    Toen het na 1-1,5 jaar (nog) niet raak was hebben we besloten om naar de dokter/het ziekenhuis te gaan, omdat ik bang was dat er iets niet goed was ondanks ons gewichtsverlies.

    Alles in orde! Bijna zo goed als alles. Want bij m'n vriend blijkt het zaad traag te zijn, maar wel bovengemiddeld aantal. Dus volgens de dokter heft dat elkaar op.

    We mochten weer naar huis..... Met het bericht dat als het maart 2019 nog niet zover is, we mogen terugkomen voor vervolg...

    September 2019 gaan we trouwen, dus hebben in principe besloten om het uit te stellen tot na de bruiloft. Maar nu begint het steeds meer te kriebelen, om toch maar een afspraak te maken bij het ziekenhuis.

    Alhoewel.. Deze maand voelt/lijkt alles anders. Ik zit nu in de 24e dag van mijn cylcus. We houden hoop.....

    Fijn dat ik nu deze website heb gevonden en wetende dat ik niet alleen ben met sommige frustraties, twijfels en vooral heel veel hoop!
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Welkom! Rot dat het nog niet gelukt is bij jullie! Mijn ervaring is wel, en dat lees ik ook vaak, dat er tussen de intake en de daadwerkelijke start van een traject nog flink wat tijd kan zitten.

    Het advies van een van onze artsen: start het alvast op, voor het wachten je gaat tegenstaan. Je kan altijd nog pauzeren. Maar dan zijn iig dingen in gang gezet.

    Heel veel geluk en hoop dat het allemaal niet nodig blijkt!
     
  3. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Dank je wel! Dat denk ik ook. Ik vind het alleen ontzettend spannend, die eerste stap, maar stap voor stap. Eerst die eerste stap, telefoon pakken en bellen voor een afspraak...
     
  4. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    481
    197
    43
    Vrouw
    Gouda
    Welkom
     
    Linsey91 vindt dit leuk.
  5. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.805
    7.134
    113
    Vrouw
    Welkom! Wat rot dat het nog niet gelukt is bij jullie. Ik zou denk ik ook wel alvast een afspraak maken ook ivm evt wachttijden. Succes! En gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!
     
    Linsey91 vindt dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Hier ben ik het helemaal mee eens. Voordat je het weet ben je weer een X aantal weken/maanden verder.

    Welkom!
     
    Linsey91 vindt dit leuk.
  7. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom
     
    Linsey91 vindt dit leuk.
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.096
    5.273
    113
    Wat goed van jullie zoveel afvallen! ik zou ook alvast een afspraak maken. voordat je weer dingen gaat opstarten moeten er zoveel van te voren weer gedaan worden. Waarschijnlijk weer een keer bloed prikken, zaad controle. Duurt allemaal erg lang helaas.
     
    Linsey91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina