JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Mijn zus en Ik hebben net de 2de aanbod voor een woning bekeken, en we waren beide verliefd! Zo mooi en goed onderhouden! We konden de zeil (zo goed als nieuw) rolgordijnen (hele huis) planken, afzuigkap, alle lampen en accesoires (kleine dingetjes) overnemen voor maar 100 euro! We kunnen er gewoon direct in! Dus we nemen het huis! Hubbie en ik zijn echt super blij! Alleen hij heeft het nog niet gezien, en is aan het werk Eindelijk na al dat gekloot met de woningbouw! Kan het wel van de daken schreeuwen!!! EEN NIEUWE WONING!!!!!!!
Zussie en Zwager, Gefeliciteerd!!! We zijn echt super blij voor jullie! Op naar 21 Mei voor de sleutel overdracht!
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd. Ik hoop voor jullie (aan je banner te zien) dat er gauw nog een extra kamertje klaargemaakt mag worden! Elmo
Gefeliciteerd! Ik weet zelf hoe fijn het is als je ein-de-lijk een nieuw huisje krijgt die nog helemaal naar je zin is ook!!!!
Gezellig, bij je zusje in de straat Als alles meezit gaan wij ook verhuizen(moeten alleen de financieen rond krijgen maar het ziet er heel gunstig uit!) en ben er ook zooo gelukkig mee dus kan me je blijdschap helemaal voorstellen! Geniet er lekker van meid!