Hallo allemaal. Het leek me net zo netjes me even voor te stellen. Ik ben Gwenda, 25 jaar, moeder van Wessel (bijna4) en Zoë (bijna2) Dit is mijn 4de zwangerschap. 8 jaar geleden heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Dit leidde dus in een miskraam. Mijn zoontje Wessel werd geboren met 10 pond, hij (blijkt nu sinds kort) heeft een verstandelijke beperking. Zoë is met 6 weken te vroeg geboren en woog toen bijna 8 pond. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, heel pril dus wel! Ik wil graag dingen met jullie delen. Dit is zeker de laatste zwangerschap(als alles goed gaat), dus lijkt het me fijn om informatie te krijgen en te geven. Deze zwangerschap zal ik extra onderzocht worden. Volgende week heb ik al mijn eerste echo, spannend! Omdat ik het best druk heb (geen baan hoor, thuis), zal ik niet dagelijks te vinden zijn op het forum. Ik vind het fijn hier terecht te kunnen met vragen of mededelingen. Groetjes van Gwenda
Hoi Gwenda. Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je zegt dat je bijna 6 weken bent, maar je banner staat op bijna 5! Liefs, Daphne
Welkom en gefeliciteerd, hoop dat je na de echo uit je onzekerheid bent! En dan lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap! Liefs Carry