Hallo ik ben ook nieuw en zal meteen los barsten met vragen. Ik ben in Juny gestopt met de pil en nog niet ongesteld geweest? Maar wil graag zwanger raken. Heb al een test gedaan en was negatief. Kan ik gewoon klussen zonder mijn ongesteldheid af te wachten want ik ben niet van plan zo lang te wachten want wie weet hoe lang het kan duren? : :
hoi hairgirl, allereerst welkom hier! je kan gewoon al klussen hoor, net zo vaak jullie willen. Vaak moet je lichaam even wennen zonder de pillen, en het kan soms wel een paar maanden duren voor je lichaam zijn eigen ritme weer te pakken heeft.
dus kan ik niet uitrekenen wanneer mijn eisronng is dus wanneer weet ik dat het raak is? Moet ik elke maand gewoon testen dan? Ik ben zo blij dat ik mijn vragen kwijt kan! Bedankt. : :
Welkom hairgirl. Ik zelf ben ook gestopt in juni en ik ben na 35 dagen ongesteld geworden. Je hoort vaak dat het langer duurd. Ik zou gewoon nog een maand afwachten en als je ongesteldheid wegblijft dan kun je even langs de dokter gaan.
Het kan idd geen kwaad als nu al zwanger zou worden, het nadeel is dat je geen idee hebt wanneer je eisprong is en wanneer je zou kunnen testen! Maar goed als je wel onegsteld wordt weet je nog niet wat je cyclus is, is ook niet bij iedereen 28 dgn! Ik zou gewoon klussen en bij twijfel testen